פורד עושה שרירים ומגדילה את ייצור ה-SUV הגדולים
בזמן ש-GM סוגרת מפעלים, פורד דווקא מגדילה את הייצור. למרות שרבים קוראים לייצור מכוניות קטנות וחשמליות, פורד נשארת נאמנה לגדולים ולשריריים

חברת פורד הודיעה כי היא תגביר את הייצור של רכבי ה-SUV הגדולים שמיוצרים במפעל החברה בלואיסוויל, קנטקי. בחברה מסבירים כי היא מעוניינת לתפוס נתח גדול בשוק שבו האמריקנים עדיין מעדיפים רכבים גדולים ונוחים יותר.

החברה רוצה להגדיל את הנתח בשוק הרכבים הגדולים (צילום: Shtterstock)

המפעל יגביר את קצב הייצור של רכבי Ford Expedition ו-Lincoln Navigator בעשרים אחוזים בחודש יולי. מדובר בהגברה השנייה של עשרים אחוזים בקצב הייצור שנעשתה השנה עבור שני הדגמים. כך אמרו אתמול (שני) בכירים בחברה בתדרוך לעיתונאים.

המהלך מדגיש את המאמץ האגרסיבי של החברה מדטרויט להרוויח עוד מהרכבים הפופולריים והרווחיים, למרות ניסיונות של מחוקקים בקליפורניה, בסין ובאירופה לדחוף לכלי רכב קטנים וחשמליים כדי לצמצם את זיהום האוויר.

בסוף השבוע קרא הנשיא דונלד טראמפ קרא למנכ"לית חברת ג'נרל מוטורס "לעשות משהו במהירות" כדי לפתוח מחדש את מפעל ייצור הרכב של החברה באוהיו, שנסגר לפני יותר משבוע. "אני לא שמח שזה נסגר בזמן שכל דבר אחר בארץ שלנו פורח", אמר הנשיא.

הנשיא התייחס לשיחה שערך עם המנכ"לית מרי בארה, והוסיף כי "ביקשתי ממנה למכור אותו או לעשות משהו במהירות. היא האשימה את איגוד עובדי הרכב - לא אכפת לי, אני רק רוצה שהמפעל יהיה פתוח", צייץ טראמפ.

YOU MIGHT ALSO LIKE