הדמיון משתולל: האם ג'ניפר לופז תחשוף הכל בסרט חדש בו היא מגלמת חשפנית?
"אלכס תומך בקריירה של ג'ניפר ולא יכול לחכות על מנת לראות את הביצועים שלה", אמר מקורב לאלכס רודריגז, הארוס הטרי של לופז

ג'ניפר לופז (49) כבר החלה בדיאטה ובאימוני ריקוד על עמוד (pole dancing), על מנת להתכונן לקראת תפקידה כחשפנית בסרט Hustlers, למרות שהיא לא תהיה חשופת חזה בסרט, כך אומרים מקורות.


מעולם לא הצטלמה בעירום מלא. לופז

לצדה של לופז תככב בסרט קונסטנס וו, שהשתתפה בסרט Crazy Rich Asians. שתי החשפניות צפויות לנקום בלקוחות העשירים, השיכורים והמתעללים, על ידי החלפת כרטיסי האשראי שלהם, לאחר שנרדמו מרוב שתיה. אך ככל הנראה, הסרט ישאיר הרבה מקום לדמיון. "אין בסרט סצנות בהן ג'ניפר או וו יראו כשהן חשופות חזה ואין תכניות לכפילות גוף", כך לדברי מקור פנימי.

לופז מעולם לא הופיעה בעירום, גם לא בסרט The Boy Next Door, בו היא נראית בסצנת סקס לוהטת עם ריאן גוזמן. מקור מקורב לשחקנית סיפר, כי "ג'ניפר מעולם לא הצטלמה בעירום מלא. הם עשו את זה בטוב טעם, כשידי הדמות הגברית כיסו את שדיה". 


הוא מחכה לראות את הביצועים שלה. לופז ורודריגז

לופז שמרה על הגזרה המופלאה שלה, אך בחודש ינואר היא החלה בדיאטה של עשרה ימים ללא פחמימות וללא סוכר, על מנת להתכונן לצילומים שצפויים להתחיל בעוד כשבועיים. השחקנית התקינה בביתה עמוד מקצועי לריקוד, כך שהיא תוכל להתאמן. הארוס הטרי של לופז, אלכס רודריגז, צילם לאחרונה סרטון של אהובתו כשהיא רוקדת על העמוד. "אלכס תומך בקריירה של ג'ניפר ולא יכול לחכות על מנת לראות את הביצועים שלה", אמר מקורב לרודריגז.

YOU MIGHT ALSO LIKE