טראמפ נגד ג'נרל מוטורס: "צריכה לפעול מהר"
הנשיא מותח ביקורת חריפה על מנכ"לית החברה, שסגרה את אחד ממפעליה באוהיו. "טויוטה משקיעה בארה"ב, ואחרים עושים כמוה. ג'נרל מוטורס חייבת לפעול במהירות"

הנשיא דונלד טראמפ קרא אתמול (ראשון) למנכ"לית חברת ג'נרל מוטורס "לעשות משהו במהירות" כדי לפתוח מחדש את מפעל ייצור הרכב של החברה באוהיו, שנסגר לפני יותר משבוע. "אני לא שמח שזה נסגר בזמן שכל דבר אחר בארץ שלנו פורח", אמר הנשיא.

פס ייצור במפעל של חברת ג'נרל מוטורס (צילום: Shutterstock)

הנשיא התייחס לשיחה שערך עם המנכ"לית מרי בארה, והוסיף כי "ביקשתי ממנה למכור אותו או לעשות משהו במהירות. היא האשימה את איגוד עובדי הרכב - לא אכפת לי, אני רק רוצה שהמפעל יהיה פתוח", צייץ טראמפ.

שלשום פנה טראמפ לטוויטר ואמר כי "טויוטה משקיעה 13.5 מיליארד דולר בארצות הברית, ואחרים עושים כמוה. ג'נרל מוטורס חייבת לפעול במהירות!".
מוקדם יותר אתמול, איגוד עובדי הרכב, שהגיש תביעה נגד ההחלטה של ג'נרל מוטורס לסגור את קו הייצור של רכבי הקרוז באוהיו, הודה לנשיא על הלחימה לצד האיגוד נגד יצרנית הרכב. "נהפוך כל אבן בדרך להשארת המפעל פתוח", הודיע האיגוד בטוויטר.

ג'נרל מוטורס הודיעה כי היא ואיגוד העובדים יכריעו מה יעלה בגורלו של המפעל. "אנחנו עדיין פתוחים לדיונים בנושא עם כל המשקיעים, אך המיקוד שלנו נותר על העובדים ואנחנו מציעים להם עבודות במפעלים האחרים שלנו".

YOU MIGHT ALSO LIKE