אם תהיתם למי להודות: גוו'ינת פלטרו לוקחת קרדיט על הפופלריות של טרנד הזה
פלטרו: "התגובות בעיתונות היו שליליות מאוד והן כללו התקפות אישיות על מה שאני מאכילה את הילדים שלי ועל ההתנהלות שלי כאמא. כעת שוק המזון נטול הגלוטן הוא עצום"

השחקנית, גוו'ינת פלטרו, מגדירה את עצמה כקובעת טרנדים ולוקחת קרדיט על שגעון הבריאות שכולל דיאטה נטולת גלוטן. בראיון שנתנה לאחרונה, ספרה פלטרו, שהספר שלה לבישול ללא גלוטן משנת 2015 שימש זרז לטרנד שממשיך עד ימינו.



בדומה לכל אדם עם רוח יזמית, בתחילת הדרך זכו הפרקטיות של פלטרו לביקורת קשה, אך עד מהרה מגמת אורח החיים ללא גלוטן צברה פופולריות. "התגובות בעיתונות היו שליליות מאוד והן כללו התקפות אישיות על מה שאני מאכילה את הילדים שלי ואיזו אמא אני. כעת שוק המזון נטול הגלוטן הוא עצום".

המחזור הזה של שיפוט ביקורתי ופופולריזציה של הרעיונות של פלטרו הוא נושא רווח בחברה שלה, Goop. לדבריה, היא חוותה את אותה חוויה כשהחלה להתאמן ביוגה, שקיימת כבר מאות שנים. הכוכבת סיפרה שלעגו לה על האמונות שלה וקראו לה "מכשפה". עם זאת, היא התמידה ובסופו של דבר היוגה הפכה לחלק בלתי נפרד מהתרבות המערבית, הודות לפלטרו כמובן.



פלטרו שיתפה בסיפור לא לפני שהתנצלה ואמרה, "סלחו לי אם זה לא עובר טוב, אך לאחרונה הלכתי לשיעור יוגה בלוס אנג'לס והבחורה בת ה-22 בקבלה שאלה אותי 'עשית יוגה בעבר?'. פשוט פניתי לחברה שלי ואמרתי 'יש לך את העבודה הזו משום שעשיתי יוגה בעבר'".

פלטרו, שנישאה לאחרונה לבראד פלצ'וק, סיפרה שגם כשיצרה את רעיון "הפרידה המודעת", על מנת לייצר פרידה חברית מבעלה לשעבר, הסולן של להקת קולדפליי, כריס מרטין. אנשים חשבו שהיא "מטורפת", על האופן בו היא התנהלה במהלך הפרידה שלהם, אך כעת היא מספרת, ש"אנשים חשבו שזה יכול להיות אפשרי עבורם".

YOU MIGHT ALSO LIKE