אין בעיה, קים קרדשיאן תשלם: היא תממן חמש שנות שכירות למת'יו צ'רלס, ששוחרר מהכלא
"קים קרדשיאן ווסט שמעה על המצב שלי, זה נגע בה והיא החליטה לעזור לי", כך צ'רלס שמתכנן לחסוך כסף על מנת לקנות בית, בזמן שקרדשיאן תשלם את חשבונות השכירות שלו

קים קרדשיאן ווסט דואגת שיהיה למת'יו צ'רלס, ששוחרר לאחרונה מהכלא, מקום לגור. מדיווחים עולה, כי כוכבת הריאליטי תשלם את חשבונות שכר הדירה של צ'רלס במשך חמש השנים הבאות.


קל לעזור לאחרים כשיש כסף. קרדשיאן

צ'רלס סיים 20 מתוך 35 שנות מאסר, בגין צריכת סמים ושימוש בנשק. הוא האסיר הראשון ששוחרר במסגרת הרפורמה החדשה בחוקי המאסר. בקשת הדיור של צ'רלס נדחתה לאחרונה בגלל הרקע שלו. מקורות יודעי דבר מסרו, כי קרדשיאן שמעה על הסיפור של צ'רלס והחליטה לעשות כל שביכולתה על מנת לעזור. לכן היא צפויה לשלם את שכר הדירה שלו במשך חמש השנים הבאות.

צ'רלס יכול להתחיל ולשוב לנהל את חייו, לרכוש רכב ולהישאר אצל חברים, אך הוא התקשה, כאמור, באיתור מקום מגורים. בהמשך לכך, מסרו מקורות, כי קרדשיאן הציעה לשלם את שכר הדירה ולסייע לו למצוא מקום מגורים קבוע. 


מתכנן לרכוש בית משלו. צ'רלס

צ'רלס קיבל את הבשורה ואמר, "קיבלתי את החדשות הנפלאות ביותר הערב ואני פשוט חייב לחלוק אותן עם כולם. קים קרדשיאן ווסט שמעה על המצב שלי, זה נגע בה והיא החליטה לעזור לי". על פי הדיווחים צ'רלס מתכנן לחסוך כסף על מנת לקנות בית, בזמן שקרדשיאן תשלם את חשבונות השכירות שלו.

YOU MIGHT ALSO LIKE