הגענו לשלב ההימורים על השם: קבלו את דירוג השמות המשוערים לתינוק של מייגן מרקל והנסיך הארי
התינוק המלכותי צפוי להגיח לאוויר העולם בתוך שבועות ספורים והעניינים מלהיבים יותר מרגע לרגע, כשאחת השאלות הגדולות שמטרידה רבים, אחרי מין הילוד כמובן, היא איזה שם נבחר לתינוק?

הדוכס והדוכסית מסאסקס, הלא הם מייגן מרקל והנסיך הארי, מצפים לילד הראשון שלהם עם בוא האביב. זה אומר שנותרו שבועות ספורים עד שנזכה להביט בפנים מלכותיות חדשות. ככל שהרגע הזה הולך ומתקרב, כך העניינים הופכים למלהיבים יותר.



הספקולציות והשאלות באשר לתינוק שבדרך לא נותנות לרבים מנוח. אחרי השאלה מהו מין הילוד, כעט מצטברים הימורים באשר לשם שבני הזוג מתכננים להעניק לתינוק שלהם. נכון לעכשיו הסיכויים הגבוהים ביותר נתנו לשם דיאנה, אם מדובר בתינוקת. זה יכול להיות נפלא, לא?

הפרשנים לענייני בית המלוכה אומרים, כי "הימורים באשר לשמו של תינוק מלכותי מעולם לא היו פופולריים יותר מכאן שהציבור אוהב את הארי ומייגן. סוכני ההימורים צפויים לשלם לא מעט כסף אם זו תהיה תינוקת ואם הם יבחרו בשם דיאנה".



במקום השני נמצא השם ויקטוריה, במקום השלישי פיליפ, במקום הרביעי אלברט, במקום החמישי אליס, אחר כך אלפרד, במקום השביעי פרנסס, ובהמשך גם ג'יימס, ארתור, אליזבת', גרייס, אלכסנדרה ואדוארד. יש לכם ניחוש? כנראה שנצטרך להמתין ולראות.

YOU MIGHT ALSO LIKE