קניה ווסט עושה "הסנדק": בעקבות הבגידה השניה של טריסטן תומפסון בקלואי קרדשיאן
בזמן שקים קרדשיאן זועמת מכעס על מה שקרה לאחותה, קלואי, ווסט מרגיש שהוא חייב לגונן על בנות המשפחה, "אם מישהו מתעסק עם אחת מהן, הוא מתעסק עם כל המשפחה"

מכונת הלהיטים, קניה ווסט, התאכזב לשמוע שטריסטן תומפסון שוב בגד בקלואי קרדשיאן, עם ג'ורדן וודס. הוא צדד בקלואי במאת האחוזים ומקור סיפר, כי "קניה חושב על עצמו כעל סנדק במשפחה הזו. הוא חושב שאם מישהו מתעסק עם אחת מהן, הוא מתעסק עם כל המשפחה".


אל תתעסקו עם הקניה. ווסט עם בנות המשפחה

המקור הוסיף, כי "עכשיו טריסטן וג'ורדן נמצאים ברשימה שלו. זה בסדר מבחינתו אם הוא לא ידבר איתם שוב. הוא לא היה קרוב אליהם ממילא. הוא מגונן על בנות המשפחה כולן ואם מישהו פוגע בהן, הוא תמיד יהיה המגן הגדול ביותר שלהן. הוא בצד של קלואי במאה אחוז".

אשתו של קניה, קים קרדשיאן, "כועסת כל כך" בעקבות מה שקרה לאחותה, קלואי. כך סיפר מקור והוסיף, "קים היא זו שבאמת כועסת על מה שקרה. היא זועמת. היא כל כך כועסת ומצדדת בקלואי במאה אחוז. היא שם בשביל קלואי, מניחה לה לפרוק ולדבר על זה. הן בקשר מתמיד וקים תומכת בה לגמרי. גברים יכולים לבוא וללכת, אך הקשר בין הבנות תמיד יתקיים והן מחויבות לתמוך זו בזו".


נראה לכם שהן זקוקות להגנה? בנות קרדשיאן-ג'נר

בשבוע בו נחשפה פרשת הבגידה קלואי כתבה במדיה החברתית, "זה היה שבוע נורא ואני יודעת שלכולם נמאס לשמוע על זה (גם לי). אני ברכבת הרים של רגשות ואומרת דברים שאני לא אמורה לומר. אך למען האמת, טריסטן בוגד בי ומשפיל אותי, וזה לא היה הלם כמו בפעם הראשונה. מה שהיה קשה ומכאיב יותר זה להיפגע ממישהי כל כך קרובה אלי. מישהי שאהבתי וטיפלתי בה כמו באחותי הקטנה. אך ג'ורדן לא אשמה בפירוק המשפחה שלי. זו אשמתו של טריסטן. אני צריכה להמשיך הלאה עם החיים שלי ולמנות את הטוב שבהם, את המשפחה שלי, הבריאות שלי והתינוקת היפה שלי, טרו".

YOU MIGHT ALSO LIKE