"מייגן חכמה ומתוחכמת, אך עליה להיזהר": אל תשכחו שביום מן הימים קייט מידלטון תהיה מלכה
לדברי מומחים לענייני בית המלוכה, הדוכסית מסאסקס לא השלימה עם מקומה הנמוך מזה של מידלטון במשפחה המלכותית והיא עלולה להיתפש "כאיום על יורש העצר"

מייגן מרקל היא שחקנית הוליוודית לשעבר שמושכת תשומת לב בינלאומית, בכל מקום בו היא נמצאת. אך מרקל "לא מבינה" שהיא לא יכולה להיות הכוכבת של המופע ברגע שקייט מידלטון תהפוך למלכה. כך עולה מדברי מומחים לעניינים משפחת האצולה.



תפקידה של מרקל במסגרת המשפחה המלכותית הוא לתמוך במלוכה ולא לגנוב את אור הזרקורים. לדברי המומחים, מרקל "לא יכולה להתנהג כמו מפורסמת מהוליווד, בזמן שהיא חלק מהמשפחה המלכותית. היא לא יכולה לקבוע את סדר היום, היא צריכה לתמוך במלוכה וביורשי העצר. כנראה שהיא לא מבינה את זה".

ביחס לתפקידה של השחקנית לשעבר בתוך משפחת המלוכה אמרו המומחים, כי "מייגן היא כמו רימון שנזרק אל תוך מערכת ארכאית מאוד ולכן יש פיצוצים, שככל הנראה ימשיכו להתרחש".

בסוף השנה שעברה, החלו שמועות על קרע במערכת היחסים של מרקל ומידלטון. זאת, בעקבות פרסום לפיו הדוכסית מקיימברידג' החלה לבכות בעקבות הדרישות של גיסתה באשר לשמלת השושבינה של הנסיכה שרלוט. המומחים השוו את מרקל, שמצפה לילד הראשון שלה באביב הקרוב, לאשתו של המלך אדוארד השמיני, וואליס סימפסון. "בדומה לוואליס, מייגן היא אשה חכמה ומתוחכמת, אך עליה להיזהר", כך לדברי המומחים.



"אם מייגן תמשיך לגנוב את אור הזרקורים מקייט מידלטון, היא תפגע, אין ספק, וזה כבר קורה. הרתיעה ממנה כבר החלה". כשמידלטון תהפוך למלכה, "לארמון יש מטרה באשר להישרדות המלוכה, כך שאף אחד לא יכול להיות מעל לכתר, אלא אם כן הם המלך או היורש שלו".

המומחים השוו בין הארי לבין דוד-דודו, אדוארד, שוויתר על כס המלוכה על מנת להינשא לאמריקאית הגרושה, וואליס, "הוא פופולארי מאוד ואנשים אוהבים אותו. הוא הנסיך של העם כפי שאדוארד היה המלך של העם. החשש הוא שאם הכוכב של מייגן והארי יעלה גבוה מדי, זה יראה לאנשי החצר כאיום על יורש העצר".

YOU MIGHT ALSO LIKE