הרגע הגדול כמעט הגיע: ובקרוב קים קרדשיאן תנחת בתל אביב
קולקציית משקפי השמש של כוכבת הריאליטי למותג של בר רפאלי, קרולינה למקה, דורשת קמפיין ראוי, אז הן מתאחדות לרגל הצילומים

ב-19 במרס, צפויה קים קרדשיאן לנחות בתל אביב. כן, כן, היא עולה לרגל, אך לא מסיבות דתיות. קולקציית משקפי השמש של כוכבת הריאליטי למותג של בר רפאלי, קרולינה למקה, דורשת קמפיין ראוי, אז שתי החברות הוותיקות צפויות להתאחד לרגל הצילומים.


בסטיס. קרדשיאן ורפאלי

מהדיווחים עולה, כי קימי תגיע לבדה ולא תצרף אליה אף אחד מבני משפחתה המפורסמים. בינתיים עולות שמועות שונות באשר ללוח הזמנים שלה בזמן הביקור. על פי חלק מהשמועות, היא תצטלם לתכנית הריאליטי על משפחת קרדשיאן, בזמן הביקור בישראל. אך אחד מנציגי יחסי הציבור שלה אמר שזה לא נכון.

חברת משקפי השמש, שנמצאת בבעלות חלקית של רפאלי, החתימה את קרדשיאן על חוזה דו שנתי ועל הסכם לפיו קרדשיאן תעצב קולקציית משקפי שמש על שמה, תחת המותג של רפאלי.

זה לא יהיה הביקור הראשון של קרדשיאן בישראל, לאחר הביקור המשותף שלה יחד עם בעלה, קניה ווסט, בשנת 2015. במסגרת אותו ביקור בני הזוג הטבילו את בתם הבכורה, נורת', בקתדרלה הארמנית שבירושלים.


רפאלי וקרדשיאן בטיול רגלי ברחובות פריס, יחד עם קניה ווסט (2012)

לאחרונה נחשפו הדגמים מתוך קולקציית משקפי השמש בעיצובה של קרדשיאן. שבעה דגמים כבר מוצעים לרכישה באתר האינטרנט. הקולקציה המלאה תוצע למכירה בישראל עם בואה של קרדשיאן ובארצות הברית ב-3 באפריל. המחיר לזוג משקפי שמש הוא 97 דולר.


YOU MIGHT ALSO LIKE