"הן אינן אלא ז**ות": השחקנית היהודיה, רוזאן בר, שוב פותחת את הפה הגדול שלה
בר: "אם את לא אומרת, 'סליחה, אתה לא עושה לי את זה' ורצה מהחדר, אלא נשארת בסביבה כי את חושבת 'טוב, חשבתי שהוא הולך לתת לי עבודה בכתיבת התסריט', אז את אינך אלא ז**ה"

השחקנית, רוזאן בר (66), החליטה שהיא חייבת לשתף את כולם בדעותיה לגבי תנועת #MeToo ולגבי פוליטיקה. אז היא עשתה את זה כמו שהיא יודעת, בקול רם וברור.



השחקנית היתה האורחת הראשונה בפודקאסט החדש של קנדיס אוונס, שנקרא The Candace Owens Show, בו שתי הנשים דנו באירועים עכשוויים ובדעותיהן לגבי השינויים בהוליווד, שנעים בעיקר סביב האשמות בגין הטרדות מיניות.

החלק המרכזי של הדיון בין בר לאוון התמקד בהאשמות ובאופן בו תנועת #MeToo שינתה היבטים רבים בתרבות, לטוב ולרע. אף אחת מהשתיים לא השמיעו טענות בעד התנועה ובמקום, העירו הערות שונות על הנשים שהיו קרבנות, לכאורה, של תקיפה מינית או התנהגות בלתי הולמת.

הדוגמא הבולטת היא זו של הארווי וויינשטיין, שלכאורה הזמין נשים לחדרי מלון והטריד אותן מינית. האשמות אלה, הניחו את היסודות להתקדמותה של התנועה בהוליווד. בר, לעומת זאת, לא מסכימה עם כמה מהטענות האלה. היא הסבירה שמישהו איתו היא שוחחה לאחרונה האמין, כי אותן נשים הגיעו אל חדרי המלון, משום שהן "חשבו שהן יקבלו עבודה לפני 15 שנה".

אך בר חושבת אחרת: "זה בגלל שהן ז**ות. אם את לא אומרת 'סליחה, אתה לא עושה לי את זה' ורצה מהחדר, אלא נשארת בסביבה כי את חושבת 'טוב, חשבתי שהוא הולך לתת לי עבודה בכתיבת התסריט', אז את אינך אלא ז**ה". כך אמרה בר לאוונס.



בר טענה עוד כי אותן נשים, "מעמידות פנים, שהן לא הולכות לסחור בטובות מיניות בתמורה לכסף". היא הוסיפה כי, "נשים מתעצבנות משום שהן לא נמשכו לבחור שעשה להן את זה".

בכך הוסיפה בר לסדרת התגובות השערורייתיות שלה.

YOU MIGHT ALSO LIKE