משטרת ניו יורק עצרה נער בן 12 בחשד שריסס צלבי קרס בבית ספר בקווינס
"לא יאומן", כך הגיבה חברה במועצת העיר אשר חשפה את הפרשה כאשר שמעה שהחשוד המרכזי במעשה הוא נער בן 12. בשל גילו הצעיר, שמו לא הותר לפרסום, אך הוא בכל זאת יועמד לדין. בכיר במשטרה: "המשטרה והקילה כולה לא יסבלו שנאה"

פחות משבוע לאחר שעשרות צלבי קרס רוססו על גבי חצר בית ספר יסודי בקווינס, הבוקר חשפה משטרת ניו יורק שהיא עצרה חשוד בן 12 במעשה.

כתובת הנאצה שנמצאה לצד עשרות צלבי קרס בשבוע שעבר (צילום: קרן קוסלוביץ'/טוויטר)

"המחלקה לחקירת פשעי שנאה במשטרת ניו יורק עצרה חשוד, נער בן 12", צייץ דרמוט שיי, בכיר ב-NYPD, "עבודה מצוינת של המחלקה. לא משנה מי עומד מאחורי השנאה, משטרת ניו יורק וקהילה כולה לא יסבלו אותה".

הנער, ששמו לא ניתן לפרסום בשל גילו, נעצר לאחר שמידע אנונימי התקבל במוקד המשטרה. הוא צפוי לעמוד לדין בגין תקיפה בנסיבות מחמירות בעקבות הגרפיטי שצייר על גבי ביה"ס הציבורי 139 ברגו פארק. כזכור, ביום שישי הגיע אחד מעובדי התחזוקה של בית הספר למקום, שם גילה את כתובות הנאצה, לרבות עשרות צלבי קרס ואמירות אומללות כמו "הייל היטלר" ו-"אין מקום ליהודים".

הנער שוחרר ממעצר והועבר לחזקת הוריו, שבשלב זה נמנעו מלפרסם תגובה כלשהי. קרן קוסלוביץ', חברה במועצת העיר אשר מייצגת את השכונה, הגיבה למעצר בדף הטוויטר שלה: "לא יאומן כי יסופר. אני בהלם שבן 12 יכול לבצע פשאה כזה".

YOU MIGHT ALSO LIKE