שיהיה לו בהצלחה: נראה שטריסטן תומפסון כבר מנסה להחזיר אליו את קלואי קרדשיאן
למרות שכרגע קשה לדמיין את קרדשיאן חוזרת לתומפסון, אין ספק שהוא ינסה לעשות את המעשים הנכונים: בינתיים הוא אוהב את התמונות שהיא מעלה לאינסטוש

טריסטן תומפסון כבר מנסה להחזיר אליו את בת זוגו לשעבר ואם בתו, קלואי קרדשיאן. זה קורה אחרי שהוא בגד בה שוב, והפעם הוא בחר בג'ורדן וודס, החברה הכי טובה של קיילי ג'נר. על פי הדיווחים תומפסון מנזה לתקן את המצב בינו לבין קרדשיאן, עקב השערורייה והוא פנה לאינסטגרם על מנת להוסיף "לייק" לאחת התמונות האחרונות שהיא העלתה.



אין צורך לצעוק "לאאאאאאא" על המסכים שלכם, כי זה בדיוק מה שתומפסון עושה. הוא מנסה לזחול את דרכו חזרה אל חסדיה של קרדשיאן, לאחר שהיה עם החברה הקרובה שלה, וודס.

הגילוי המטריד הזה מגיע ממקור מקורב, שהגיב על הרגע בו וודס תשתף את העולם בכל, "אם ג'ורדן תאמר משהו אחר מלבד "אני מצטערת" או תנסה להאשים את טריסטן, זה ידחוף את קלואי בחזרה אליו ותהרוס את ג'ורדן". למרות שכרגע קשה לדמיין את קרדשיאן חוזרת לתומפסון, אין ספק שהוא ינסה לעשות את המעשים הנכונים.



"טריסטן אמר לקלואי שהוא מרגיש רע, שיש להם ילדה משותפת, ושהוא מכבד אותה כאם בתו. הוא מנסה לתקן", כך לדברי המקור. בינתיים הוא אוהב, כאמור, את התמונות שלה באינסטוש. שיהיה לו בהצלחה.

YOU MIGHT ALSO LIKE