בשוק הצעצועים כבר הבינו: כל הבנים משחקים פורטנייט, אז היצרניות פונים לבנות
יצרני הצעצועים מתרכזים בשוק הנשי, מכיוון שהם לא מצליחים להוציא לחנויות את הילדים שהתמכרו למשחק הווידאו שסחף את העולם. בין המרוויחות הגדולות - ברבי

בובות של נסיכות, חדי קרן ועוד מוצרים חמודים לילדות הפכו למוקד המרכזי של שוק הצעצועים השנה, וזה בעיקר בגלל המשחק שסחף את העולם - פורטנייט.

הילדות נמצאות זמן רב יותר ליד מדפי הצעצועים (צילום: Shutterstock)

הדרישה לצעצועים לבנות נמצאת בעליה, וגורמים בתעשיית הצעצועים טוענים שמשחק הווידאו המפורסם מושך את תשומת לבם של הבנים מצעצועים מסורתיים כגון בובות אקשן ומכוניות על שלט רחוק.

בזמן שכמה יצרנים עדיין מנסים למשוך את הבנים עם כל מיני גימיקים של קקי למשחק, דאונים, ואפילו נשקים של משחק המחשב, יצרנים רבים פשוט התייאשו והחליטו להתרכז בצד הנשי של העסק שלהם.

מוקדם יותר החודש, באירוע הצעצועים השנתי במנהטן, ניו יורק, כשני שליש מהעמדות הופעלו על ידי WowWee, יצרנית Fingerlings finger puppets שמיועדים לבנות. "החלק שפונה לנשים גדול יורת, ויש יותר אפשרויות מכיוון שבנות נמצאות ליד מדפי הצעצועים זמן רב יותר", אמר מנהל המותג של WowWee, אנדרו ינופסקי.

אחת המרוויחות הגדולות מהמצב הזה היא מאטל, יצרנית בובת הבארבי המפורסמת מזה 60 שנה, שזכתה לגידול של 12 אחוז במכירות ברבעון החגים. נתוני המכירות של פישר פרייס ועוד ירדו, בהשוואה, ב-17 אחוזים לעומת התקופה המקבילה בעונת החגים הקודמת.

YOU MIGHT ALSO LIKE