המעריצים בטוויטר בטוחים: ליידי גאגא ובראדלי קופר מאוהבים בסתר
אפשר למצוא שמץ הגיון בשמועות האמורות, בעיקר בהתחשב בעובדה שגאגא וקופר נמצאים במהלכה של תקופת קידום הסרט בו כיכבו במשותף, “A Star Is Born” (כוכב נולד) ובעובדה שבשבוע שעבר ביטלה גאגא את אירוסיה לכריסטיאן קארינו. אך האם השמועות נכונות?

אז המעריצים ברשתות החברתיות בטוחים שליידי גאגא ובראדלי קופר מאוהבים בסתר. על פי השמועות, יכולים להיות בחדר מאה אנשים וגאגא תדבר אך ורק על קופר. זה הגיוני, בהתחשב בעובדה שהם נמצאים במהלכה של תקופת קידום הסרט בו כיכבו במשותף, “A Star Is Born”  (כוכב נולד).



הסרט יצר קבוצת מעריצים בה כולם צמאים לראות כיצד האהבה של גאגא וקופר עוברת מהמסך אל המציאות. בהמשך לכך, הרבה מהמעריצים תוהים אם משהו קורה בין השניים. אם גם אתם תוהים כמותם, הנה התשובה: כנראה שלא, אתם יכולים להירגע.

על מנת להתמודד עם ההשערות מבלי להתעלם מהן, אפשר לומר שיש ביניהם כימיה מטורפת, על המסך כמובן וגם במציאות, כשקופר התארח במופע של גאגא בלאס וגאס. צפו:

 

למעשה, אותם רגעים במהלכם השניים שרו על הבמה התחילו את חרושת השמועות באשר לאופי החברות ביניהם. בהמשך לכך, בשבוע שעבר, ביטלה גאגא את אירוסיה לכריסטיאן קארינו וזה מה שגרם למעריצים להיות בטוחים בעמדתם עוד יותר.  

YOU MIGHT ALSO LIKE