לא שווה 27 דולר: כך קיילי ג'נר מתנקמת בחברתה הטובה, ג'ורדן וודס, על הבגידה עם בן הזוג של אחותה
אין ספק שפרשת הבגידה המתוקשרת של וודס עם טריסטן תומפסון, בן הזוג ואבי בתה של קלואי קרדשיאן, מוכיחה שלבנות הקרדשיאנס יש ערכים חד משמעיים: משפחה תמיד באה לפני חברים

קיילי ג'נר עדיין לא הגיבה באופן רשמי על כך שהחברה הכי טובה שלה, ג'ורדן וודס, היתה עם טריסטן תומפסון, בן הזוג ואבי בתה של קלואי קרדשיאן, אחות של ג'נר. לאחר שג'נר שהוציאה את וודס מביתה, בו התגוררה ונהנתה מחיי הפאר וההדר, והחליטה להפסיק את תמיכתה הכלכלית בוודס היא עושה מעשה נוסף שמסמן את הקרע בינה לבין מי שהיתה החברה הכי טובה שלה במשך שנים.



ג'נר מתנקמת בוודס על הבגידה שלה והורידה את המחיר על ערכת איפור השפתיים, שנקראת על שמה של וודס, לחצי: מ-27 דולר ל-13.5 דולר. הנקמה הקרה כקרח גרמה לערכה, שמשווקת ג'נר תחת מותג הקוסמטיקה שלה, להיעלם מהמדפים.

בינתיים, נראה שוודס חווה את הסיוט הגדול ביותר של חייה וכשקלואי התעמתה עמה היא הכחישה את המעשים וטענה שזה שקר. כך לדברי מקור שסיפר, כי "קלואי לא האמינה לשמועות בהתחלה. היא חקרה את ג'ורדן על השמועות וכשהיא התעמתה איתה ג'ורדן הכחישה בהתחלה אך בסופו של דבר היא הודתה במעשים".



לא ברור אם ג'נר תסלח לוודס על המעשה, אך מה שבטוח זה שקלואי כועסת מאוד ושהאחיות קרדשיאן הרחיקו את עצמן מוודס, כך שעדיין מתנהל שם בלגאן גדול.

YOU MIGHT ALSO LIKE