"מוכנה לדייטינג": פריס הילטון נראתה עם מאשין גאן קלי במסיבה
שלושה חודשים לאחר ביטול האירוסים לשחקן, כריס זילקה, והתגובה של הילטון לפרידה, לפיה היא עסוקה מאוד, מתמקדת בעבודתה ובעצמה ו"בכלל לא חושבת" על דייטינג, היא "מוכנה לדייטינג" עם קלי

בסוף השבוע העלתה בת התפנוקים וכוכבת הריאליטי, פריס הילטון (38), לאינסטוש תמונה שלה ושל הראפר והשחקן, מאשין גאן קלי (28), ממסיבה שנערכה לכבוד מגזין TINGS, בלוס אנג'לס. בתמונה הוא כורך את ידו סביב לישבנה והיא נצמדת אליו בעמידה סקסית.



הילטון לבשה שמלה שחורה והציגה שתי תמונות נוספות שלה ושל קלי בסטורי ששיתפה מהמסיבה. מקור סיפר, כי השניים התחברו באירוע ונראה שהם "ממש בעניין זה של זו". אחרי המסיבה הם נפגשו למשקאות ונהנו מאוד.

"נראה שיש ביניהם כימיה והם משוחחים זו עם זה מאז על מנת להיפגש שוב", כך לדברי המקור שהוסיף, כי פריס "מוכנה לדייטינג" עם הראפר. עם זאת, אף אחד מהשניים לא הגיב על מערכת היחסים האמורה.

המפגש מלא התקווה הזה התרחש שלושה חודשים לאחר ביטול האירוסים של פריס לשחקן, כריס זילקה. השניים נפרדו עשרה חודשים לאחר האירוסים. "אני מאחלת לו את הטוב ביותר, ויום אחד אשמח להתחתן ולהוליד ילדים, אך כרגע אני מתמקדת בעצמי ובעבודתי. אני עסוקה מאוד. בקושי יש לי זמן לראות את המשפחה שלי, שלא לדבר", אמרה הילטון לאחר הפרידה.



לדבריה אז, היא מרגישה "מדהים", לאחר הפרידה וכי הי עסוקה ב"לנהל את האימפריה שלה", כך שהיא "אפילו לא חושבת" על דייטים. כנראה שזה כבר לא נכון...

YOU MIGHT ALSO LIKE