פולד או פלופ: הטלפון החדש של סמסונג הצליח להצחיק את הגולשים
הטכנולוגיה של המסך המתקפל לא הצליחה להעלים את תג המחיר הגבוה מעיני הגולשים, ששלחו חצים ביקורתיים: "יהיה הכישלון הגדול בהיסטוריה של הטלפונים"

הטלפון המתקפל החדש של סמסונג מגיע עם תג מחיר שלא כל אחד יוכל להרשות: 1,980 דולר. במילים אחרות, הטלפון החדש עולה פי שניים ממקבוק פרו של אפל. ענקית הטכנולוגיה מקוריאה הדרומית חשפה את הגלקסי פולד שלשום (רביעי) בסן פרנסיסקו, כדי לחגוג עשור לסדרת הטלפונים החכמים גלקסי.

סמסונג פולד. המחיר הצליח להצחיק רבים (צילום: סמסונג)

הפולד מציג מסך בגודל של 7.3 אינטש שניתן לכיפוף, וכך יכולים המשתמשים לקפל אותו לגודל של 4.6 אינטש - כמו טלפונים רגילים. שטח המסך הנוסף מאפשר עבודה במקביל עם שלוש אפליקציות בו זמנית. במהלך ההשקה בסן פרנסיסקו הציגו בכירי החברה כיצד הם צופים ביוטיוב, משוחחים בוואטסאפ וגולשים באינטרנט בו זמנית.

למרות הפיתוח החדשני, תג המחיר הגבוה של המכשיר החדש הצליח להוציא צחקוקים קלים מהקהל שהוזמן להשקה. בטוויטר, התגובה כבר הייתה בוטה יותר. "לא הייתי משלם 500 דולר בשביל זה", כתב אחד הגולשים, "אף אחד לא צריך לבזבז את הזמן שלהם על שלוש אפליקציות במקביל. תעשו כל דבר בזמנו".

"אני מהמר שהסמסונג פולד יהיה הכישלון הגדול ביותר בהיסטוריה של הטלפונים", כתב משתמש אחר.

סמסונג השיקה את המכשיר החדש, שיכול לשמש כטאבלט וכמכשיר טלפון, בזמן שהיא מתקשה לפתח תכונות חדשות שיגרמו ללקוחות לזרוק את הטלפונים הישנים שלהם.

YOU MIGHT ALSO LIKE