טסלה צפויה להשיק תוכנית 'ליסינג' למודל 3 הפופולארי
ענקית המכוניות החשמליות לא צפויה לבצע את המהלך בקרוב, למרות מייל פנימי שנשלח לעובדים. החברה נמנעה מכניסה לשוק החכירות בשל הפגיעה בשורה התחתונה, אך הצעד צפוי לעלות את הביקוש באופן משמעותי

יצרנית המכוניות החשמליות, טסלה, אינה בוחלת באמצעים כדי לעמוד בביקוש ולהגיע לרף הייצור שאותו דרש מייסד החברה, אילון מאסק. ישנו קלף אחד חשוב שטסלה טרם ביקשה לעשות בו שימוש: חכירת ("ליסינג") מכוניותיה. על פי הדיווחים, החברה צפויה להשתמש בקלף זה בקרוב.

מודל 3 של טסלה (צילום: טסלה)

על פי אתר המכוניות החשמליות Electrek, דוא"ל נשלח בין עובדי טסלה בנוגע לתוכנית הליסינג של מכוניות הדגם 3, תוכנית שאמורה להיפתח בפני הקהל הרחב בשבועות הקרובים.

עוד דווח כי טסלה אישרה את קיום האי-מייל שנשלח, אך סירבה להתייחס אל פרטים כגון תאריך ההשקה של השירות. "מדובר במסמך פנימי שנועד להכין את צוותי החברה ליום שבו נציע אפשרות של ליסינג ללקוחותינו. טרם התקבלה החלטה בקשר למועד בו ניתן יהיה לבצע ליס על מודל 3", הגיבה החברה.

עד כה, טסלה נמנעה מלהיכנס לשוק חכירות הרכב מכיוון שהדבר פוגע בשורה התחתונה, בוודאי כאשר ישנו ביקוש רב למכוניות והיא יכולה להמשיך במכירתן במחיר מלא. עם זאת, האפשרות לבצע ליסינג למכוניות הללו תפתח שוק חדש לגמרי של לקוחות שעד כה לא היו מסוגלים לעמוד בהוצאה הכספית. מומחים מסבירים כי הסבירות שטסלה תבצע את המהלך במהלך הרבעון הראשון של 2019 (ינואר עד מרץ) היא נמוכה מאוד, אבל יתכן מאוד שהיא תחל בתוכנית במהלך שני הרבעונים הבאים.

YOU MIGHT ALSO LIKE