השלג שב ללאס וגאס, הלימודים יתקיימו כסדרם
בפעם השנייה בשבוע האחרון, שלג כיסה את עיר החטאים. כמויות גדולות של שלג ירדו בהרים, אך בשלב זה אין דיווחים על עומסי תנועה באזור; כלל בתי הספר ומוסדות החינוך הנוספים יפתחו, וזאת בתום "התייעצות עם גורמי הביטחון והרשויות" מצד משרד החינוך

כאשר תושבי לאס וגאס ציינו מוקדם יותר השבוע את הפעם הראשונה מזה עשור שבה שלג ירד בעירם, ספק רב אם הם תיארו לעצמם שהפעם הבאה שהעיר תכוסה בשלג יגיע תוך ימים בודדים. אבל זה בדיוק מה שקרה אמש כאשר סערה חורפית נוספת פקדה את דרום נבדה וכיסתה את כל מחוז קלארק בלבן.

השלט המפורסם בכניסה הדרומית לעיר, אמש (צילום: Getty Images)

במהלך הלילה, הטמפרטורות ירדו ל-30 מעלות פרנהייט. בהרים שמסביב לעיר ישנה ציפיה לקרוב ל-12 אינץ' של שלגים כאשר כשלושה אינץ' של שלג צפוי לרדת בעיר עצמה.

מרכז העיר לאס וגאס, הבוקר (צילום: טוויטר)

ולמרות המראה החריג, בשעה 4:40 לפנות בוקר פרסם משרד החינוך במחוז קלארק (CCSD) כי כל בתי הספר ומוסדות החינוך הנוספים יפעלו באופן מלא והלימודים יתקיימו כסדרם, וזאת בתום "התייעצות ארוכה עם גורמי ביטחון והרשויות".

האזור המרכזי של בתי המלון בדרום העיר (צילום: AP)

על פי שירות מזג האוויר הלאומי (NWS), כאינץ של שלג נמדד בנמל התעופה הבינלאומי מק'קארן בשעה 4:00 לפנות בוקר. ככל שיעבור הזמן במהלך היום והטמפרטורה תעלה במעט, השלג יהפוך לגשם וכמויות גדולות צפויות לרדת באזור ביממה הקרובה.

ממשטרת הכבישים המהירים של נבדה (NHP) נמסר כי מלח פוזר על צירים מרכזיים ונכון לשעה 9:00 בבוקר (שעון מקומי) אין דיווחים חריגים על סגירת כבישים.

YOU MIGHT ALSO LIKE