נאחזת בציפורניים: קלואי קרדשיאן כועסת על המבקרים את הציפורניים הארוכות שלה
"איך מטפלים בתינוקת עם הציפורניים הארוכות האלה", כך הגיב אחד העוקבים באינסטוש וקרדשיאן לא נשארה חייבת

בדומה לאחותה, קיילי ג'נר, גם קלואי קרדשיאן מציגה חיבה לציפורניים מטופחות להפליא ומשתפת בתמונות שלהן בכל הזדמנות שניה. היא חשפה שהיא מוציאה לפחות 200 דולר על טיפוח הציפורניים והעלות הזו לא כוללת את שילוב אבני הסוורובסקי שהיא הציגה עם יצירת המופת האפית שלה לקראת משחק הסופרבול.


היא תשרוד את הציפורניים של אמא. קרדשיאן ובתה, טרו

מוורוד בהיר לאדום בוהק, לציפורניים של קרדשיאן יש חיים משלהן וזה בא לידי ביטוי באינסטוש, עם עוקבים שמספקים להן תשומת לב רבה. אך לא כל העוקבים שמחים עם הציפורניים שלה. לאחרונה העלתה קרדשיאן תמונה של מניקור בצבע אדום מאט לכבוד חג האהבה. למרות האסתטיקה המרהיבה, הצטברו תגובות והערות שליליות על השיתוף הזה של קרדשיאן.

בתגובות העוקבים ביישו את כוכבת הריאליטי על כך שמדובר בבחירה לא בטוחה עבור בתה בת העשרה חודשים, טרו תומפסון. למרות שהיו כמה תגובות חיוביות, דווקא ההערות השליליות היו אלה שהכעיסו את קרדשיאן.


לכבוד חג האהבה. הציפורניים של קרדשיאן

"יפה, אך איך מטפלים בתינוקת עם הציפורניים הארוכות האלה", כתב אחד העוקבים. "קלואי מתעניינת בציפורניים שלה יותר מאשר בתינוקת שלה!" כתב אחר. בנימה אחרת, כתבה עוקבת נוספת, "יש אנשים שהם ממש טיפשים. יש לי כאלה ציפורניים ארוכות למעלה מ-30 שנה והחלפתי חיתולים לפחות ל-20 תינוקות במשפחה שלי, שלושה מהם הם שלי ושום דבר לא קרה להם. לומדים להסתגל ולתמרן. מי נתן לכם את הזכות לשפוט מישהו על משהו?".


יש להן חיים משלהן. הציפורניים של קרדשיאן

בהמשך לתגובות המצטברות, שברה קרדשיאן את שתיקתה והגיבה על ההערות המביישות ועל יכולות ההורות שלה. "זה מעצבן שאנשים מדברים על הציפורניים שלי. תאמינו לי, אני מסתדרת מצוין. בדיוק כפי שאני מטפלת בעצמי, אני מטפלת בתינוקת שלי. יש דברים רציניים לדון בהם, אני מקווה", כך קרדשיאן.

YOU MIGHT ALSO LIKE