הנוסעת המתמידה: כך תטוס מייגן מרקל ההריונית 10,000 ק"מ בתוך 11 יום
לשחקנית לשעבר, שהפכה לדוכסית ונמצאת באמצע החודש השביעי להריונה, לא מפריע לתזז בין שלוש יבשות בתוך פחות משבועיים

אנחנו בטוחים שלא הצלחתם לחמוק מהדיווחים השוטפים על כל צעד שעשתה הדוכסית ההריונית, מייגן מרקל (37), בביקור המולדת הנוכחי שלה, מאז חתונתה לנסיך הארי. מרקל הגיעה בסוף השבוע לעיר ניו יורק על מנת לחגוג מסיבת בייבי שאוור עם 15 החברות הטובות שלה. בין המשתתפות היו גם השחקנית פריאנקה צ'ופרה, שרה רפרטי עמה שיחקה מרקל בסדרה “Suits”, מעצב האופנה מישה נונו, המאפרת של מייגן והסטיליסטית שלה ג'סיקה מולרני ועוד.


מתכננת לטוס ולטוס עד הרגע האחרון. מקרל השבוע בניו יורק

בדרך כלל העוגה שמשלבים במסיבות בייבי שאוור אמורה לחשוף את מין התינוק, אך מרקל והארי אמרו שהם לא יודעים את המין. אחד החברים שהשתתף במסיבה אמר, "זה היה אירוע מתוחכם מאוד. לא היו דברים זולים וקיטשיים כמו שוקולדים וחיתולים. זה היה מפגש של חברים שלא יכלו לראות את מג זה זמן רב. זו דרך נהדרת לחגוג איתה".

זרי ורדים ורודים, הפרח האהוב על מרקל וגם עריסה, הובאו אל מלון מארק, בו התקיימה החגיגה. אנשי צוות נראו כשהם מובילים קישוטים פנימה, אל מתחם בו עלות האירוח ללילה בחדר רגיל עומדת על החל מ-812 דולר ללילה ועלות האירוח בסוויטה מגיעה ל-5,234 דולר ללילה.

מרקל אכן נראתה קורנת במיוחד בכל פעם שנתפשה בעדשות צלמי הפפראצי, שארבו לה לאורך כל הדרך.


קזבלנקה, היר איי קאם. מרקל בדרכה החוצה מהמלון במנהטן, ניו יורק

משם היא צפויה לטוס חזרה לאירופה ואז להמריא שוב לאפריקה, למה שמוגדרת כנסיעת עבודה, כשנראה שמדובר במעין בייבי מון, משותף יחד עם הנסיך שלה. סך כל הדרך שמרקל תעשה בימים הקרובים מסתכמת בכ-10,000 קילומטר. זאת, למרות שהיא כבר בעיצומו של החודש השביעי להריונה.

אם מקשיבים להמלצות, לנשים בהיריון לא כדאי לטוס אחרי השבוע ה-37 להריונן. אך מייגן עדיין רק בשבוע ה-32 וצפויה ללדת את התינוק המלכותי בחודש אפריל המתקרב. מחר (שבת), לאחר ששבה מהביקור בארצות הברית, היא צפויה להמריא לקזבלנקה, שבמרוקו.

מדובר בביקור רשמי שלה ושל הנסיך הארי, שיימשך שלושה ימים. בסופם היא תשוב לאנגליה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE