הסוד נחשף: לא תאמינו מה מורחת מייגן מרקל על פניה על מנת לזכות בעור מושלם
הכתבה הבאה חושפת את הסוד של מרקל לעור פנים יפייפה. אחרי שתקראו, תוכלו להחליט אם אתם מחקים אותה או שאתם מעדיפים לוותר על התהליך המוזר

מייגן מרקל ידועה בעור הפנים המושלם שלה. אך אל תוליכו את עצמכם שולל אחר העובדה שהיא בת אצולה ויכולה להרשות לעצמה טיפולים יוקרתיים וקרמים במחירים בלתי אפשריים. מסתבר שהדרך שלה לזכות בעור המופלא זמינה במחיר של כמה דולרים בודדים.



על פי הדיווחים, סוד הטיפוח של הדוכסית מסאסקס הוא למרוח דייסת שבולת שועל על פניה, ולא את קערת דגני הבוקר שלה. מסתבר שדייסה כזו היא מרכיב מפתח בתחום מסכות הפנים הביתיות.

הדוכסית ההרה, מתנערת ממגוון מוצרי הקוסמטיקה היקרים לטובת מסכות פנים מתוצרת בית, שעשויים שיבולת שועל, ממנה מכינים, בדרך כלל, ארוחות בוקר. היא מזינה את העור בשמן קוקו, דבש ודייסת שיבולת שועל. על מנת לנקות את העור ולהבריק אותו היא משתמשת במשחת כורכום.

אין ספק שאת הגוון הקורן של מרקל היא מקבלת ממסכות הדייסה הביתיות, אז אם אתם רוצים עור פנים כמו של מייגן מרקל, צפו בסרטון שמלמד איך להכין דייסת שיבולת שועל:



את הדברים ספרה גורו הטיפוח של מרקל, ניקולה ג'וס, שהוסיפה גם שהדוכסית לא יכולה לחיות בלי שמן עץ התה מאוסטרליה. "זה לא המוצר הכי זוהר, אך אם נחתכים, נפצעים או נעקצים, השמן הזה מסייע בריפוי מהיר ויעיל. הוא זול ומגיע במיכל קטן שאפשר לשאת בתיק לכל מקום".


YOU MIGHT ALSO LIKE