"מגוחכת ואבסורדית": קים קרדשיאן-ווסט עומדת בפני תביעה בסך של 100 מיליון דולר
מעורך הדין שלה נמסר, כי "התביעה שהוגשה נגד קים קרדשיאן היא מגוחכת ואבסורדית ... תביעה חסרת ערך. אנחנו בטוחים מאוד שהיא תדחה"

קים קרדשיאן ווסט השיקה את הקימוג'יס הפופולריים שלה בעזרתו של מפתח האפליקציות, דיוויד לייבנסון. כעת טוען לייבנסון, כי היא הותירה אותו ללא התשלום הגבוה שהובטח לו, בסך של תשע ספרות. לטענת לייבנסון, הוא ושותפיו העסקיים יצרו אפליקציה בשם CensorOut, שתפסה את תשומת לבה של קרדשיאן-ווסט, ובסופו של דבר הם סיכמו לחבור על מנת ליצור את הקימוגי'ס, האימוג'יס של שבט הקרדשיאנ'ס.


"תביעה מגוחכת ואבסורדית", כך עורך הדין של קרדשיאן-ווסט

על פי הדיווחים, קרדשיאן-ווסט הסכימה להעביר לידיו של לייבנסון ושותפיו 60 אחוזים, כשהם סיכמו על העסקה בשנת 2014. הוא טוען, כי קרדשיאן-ווסט התעקשה להגיש את ניירת הסימן המסחרי עבור Kimoji, על מנת לכסות את העלויות ולהפוך את הדברים לפשוטים יותר, אך, לדבריו, הם היו במהלך יחד.

כעת העניין הופך מוזר. בתביעה טוען לייבנסון, כי באוגוסט 2014, ממש בתקופה בה הגישה קרדשיאן-ווסט את המסמכים עבור הסימן המסחרי, היא הודיעה לו שאחד מהשותפים שלו שיתף בחלק מהמידע האישי שלה, ולכן היא נסוגה מהעסקה.

לייבנסון טוען, כי קרדשיאן-ווסט שכרה עורכי דין שניסו ללחוץ עליו להניח לתיק, אך הוא סרב. עוד, לטענתו, קרדשיאן-ווסט כבר ידעה על השיתוף במידע האישי שלה לפני שהם סיכמו על העסקה ולמרות זאת, בחרה להשתמש בכך כתירוץ לבטל אותה.


הקימוג'יס

לייבנסון תובע את קרדשיאן-ווסט על סך של לפחות 100 מיליון דולר, בגין הפרת חוזה, הונאה ורווחים שהוא מאמין שהפסיד לאחר שנותר מחוץ לעסקת Kimoji.   

מעורך הדין של קרדשיאן-ווסט, מרטין זינגר, נמסר, כי "התביעה שהוגשה נגד קים קרדשיאן היא מגוחכת ואבסורדית. הצדדים נכנסו להסדר פשרה מחייב בשנת 2014, בו ויתרה קים על תביעות של מיליוני דולרים נגד מר לייבנסון ושותפיו. לייבנסון המתין למעלה מארבע שנים, בטענה שההסכם לא מחייב אותו. קים החלה בבוררות בדצמבר 2018, ולאחר שמר לייבנסון לא הצליח לעצור את הבוררות, הוא הגיש תביעה חסרת ערך. אנחנו בטוחים מאוד שהתביעה תדחה".





YOU MIGHT ALSO LIKE