מדונה ממשיכה להסתכסך עם השכנים: כעת הם דורשים כיסוי הוצאות משפטיות בסך 140,000 דולר
השכנים שלה מבקשים פיצוי על שכר הטרחה לעורכי הדין ועל ההוצאות המשפטיות בטענה, כי יש לה לכאורה "אמצעים אינסופיים להמשיך בהתדיינות המשפטית, למרות שטענותיה חלשות"

לשכנים של מדונה במנהטן נמאס מההתדיינות האינסופית נגד הבניין שלהם, אז הם מבקשים מהשופט לכפות על הכוכבת לכסות את ההוצאות המשפטיות שלהם בסך 140,000 דולר.



"התובעת היא אמנית נערצת, המוניטין וההצלחה שלה אינם סוד. אך היכולת האינסופית שלה לממן הליכים משפטיים אינסופיים וחסרי טעם, פוגעת בבעלי המניות התמימים של הבניין, שמממנים את ההתדיינות הזו". כך טוענים דיירי הרפרלי הול ברחוב 64 מערב, במנהטן, ניו יורק, במכתב שהוגש לאחרונה לבית המשפט בעיר. 

בשנת 2016 תבעה המטיריאל גירל את תאגיד הבניין, שביקש למנוע מילדיה ומאנשי הצוות שלה לשהות בדירה, ששוויה 7.3 מיליון דולר, כל עוד היא עצמה לא נמצאת בבית. מדונה טענה, כי היא לא יכולה לציית לבקשה, משום שהיא "אמנית בעלת שם עולמי" שנמצאת "כל הזמן בסיורים ברחבי העולם" ו"מחזיקה בנכסים רבים לצורך מגורים ברחבי העולם".



השופט לא התרשם מטענותיה של הכוכבת וביטל את התביעה בשנת 2017. מדונה, שרגילה לקבל מה שהיא רוצה, ערערה על פסק הדין. כעת, השכנים שלה מבקשים פיצוי על שכר הטרחה לעורכי הדין ועל ההוצאות המשפטיות, וטענו כי יש לה לכאורה "אמצעים אינסופיים להמשיך בהתדיינות המשפטית, למרות שטענותיה חלשות". 

YOU MIGHT ALSO LIKE