אינטנס: צפו בקרדי בי צורחת מכאב בזמן שהיא יולדת את בתה, קולטור
החזיקו חזק כשאתם צופים בסרטון בו נראית הראפרית כשהיא יולדת את התינוקת שלה, וקראו מה היתה התגובה של אריאנה גרנדה על זכייתה של קרדי בגראמי על אלבום הראפ הטוב ביותר של השנה

אחד הרגעים ההיסטוריים שיזכרו מטקס הגראמי שנערך בסוף השבוע, הוא הרגע בו הכריזו על הראפרית קרדי בי, או בשמה האמתי בלכאליס אלמאנזאר, כזוכה בפרס על אלבום הראפ הטוב ביותר. כך היא הפכה לאישה הראשונה שזוכה בפרס הזה אי פעם. אך בדיוק לפני הזכייה ההיסטורית, שיתף בעלה, אופסט, את כולנו בסרטון וידאו, בו נראית קרדי כשהיא יולדת את בתם המשותפת, קולטור.


 
קרדי נמנית על האמנים הוותיקים יחסית בתעשיית המוסיקה, אך היא מעולם לא זכתה בגראמי קודם לכן. היא התנגדה לזכייתם של אמנים אחרים, כגון טרוויס סקוט ומאק מילר המנוח. בסופו של דבר, האקדמיה לא יכלה למנוע ממנה את הפרס הגדול ואחרי שנים של ניסיונות קרדי עלתה על הבמה, כשהיא מלווה באופסט, וקיבלה את התהילה לה המתינה זמן רב.

זמן קצר לפני הזכייה המדוברת, שיתף אופסט את העוקבים באינסטוש, בסרטון שהכריז על תאריך שחרור האלבום החדש שלו: ה-22 בפברואר. הסרטון כולל קטע לא פשוט, בו נראית קרדי בי כשהיא צורחת מכאב בזמן שהיא יולדת את קולטור. הנה כאן:



אחרי הזכייה של קרדי, פרסמה האקסית של מאק מילר, אריאנה גרנדה, את התגובה שלה שכללה מילים שאי אפשר לכתוב בלי לצנזר, כגון "בול**ט", "פ**ק" ו"טראש". נזכיר שגרנדה היתה אמורה להופיע בטקס ואף זכתה בגארמי על אלבום הפופ הטוב ביותר. אך היא לא השתתפה באירוע כלל, עקב חילוקי דעות עם המפיקים.

YOU MIGHT ALSO LIKE