אמזון תרכוש חברת ראוטרים כדי לשפר את מוצרי הבית החכם
כחלק מהרצון שמכשירי "אלקסה" ו-"דוט" יהיו בכל בית בארה"ב, החברה רכשה את Eero המתמחה בראוטרים שגורמים למכשירים החכמים לפעול בצורה טובה יותר יחדיו. סכום הרכישה לא פורסם

אמזון מחפשת כבר זמן רב אחר דרכים לשפר את היצע מוצרי הבית החכם שלה, ומוקדם יותר היום היא הודיעה על רכישה של חברת הסטארט-טפ אירו (Eero), המתמחה בראוטרים מתקדמים.

הראוטרים הביתיים של Eero (צילום: טק קראנץ')

מטרת החברה לטווח הארוך היא שכל בית בארה"ב יחזיק במכשיר "אלסקה", העוזרת הדיגיטילית של ענקית הסחר המקוון. ומצד שני, מדובר בעסקה מצוינת בעבור אירו, שבסיסה בעמק הסיליקון שבקליפורניה. למרות שרשמה הישגים משמעותיים במהלך חמש השנים שבהן היא פועלת, לפני מספר חודשים היא נאלצה לפטר כ-30 עובדים, חמישית מכלל עובדיה, בשל ירידה בהכנסות.

Eero מתמקדת בבניית ראוטרים בעלי קליטה למרחקים גדולים, דבר שעשוי לשפט את ביצועי האמזון דוט, מכשיר קטן יותר ששווק כ"אלקסה לכל חדר". לא ברור אם אמזון תשמור על שם המותג באופן עצמאי, או שמא מוצרי החברה יקבלו שם חדש. לשם השוואה, אמזון שמרה על המותג Ring גם לאחר עסקת הרכישה, אולם מדובר במותג הרבה יותר מוכר מ-Eero.

"מאוד התרשמנו מצוות אירו והצורה המהירה שבה הם המציאו פתרונות שגורמים למכשירים המחוברים לרשת לעבוד יחדיו. יש לנו חזון משותף של בית חכם שעובד בצורה טובה וקלילה יותר ואנחנו מחוייבים להמשיך לחדש למען הלקוחות שלנו", כתבה אמזון בהודעה שפרסמה על עסקת הרכישה. הפרטים הטכניים, לרבות סכום הרכישה, לא פורסמו.

YOU MIGHT ALSO LIKE