ויהי אור: יאיוי קוסמה משחקת את אלוהים ומאירה את הגלריה של מלון בלאג'יו, בלאס וגאס
קוסמה נחשבת לאחת מגדולי אמני הפופ ארט היפנים, ועבודותיה השפיעו על יצירות של אמנים אחרים, בהם גם האמן האמריקאי, אנדי וורהול

הגלריה של מלון בלאג'יו, בלאס וגאס, זוכה לנגיעה הגאונית של האמנית והסופרת היפנית, יאיוי קוסמה, שמשחקת את אלוהים ומאירה את המקום עם תערוכת הבכורה שלה בעיר. שתי יצירות ידועות שלה ימלאו חדרים שלמים בגלריה, עד ה-28 באפריל.



קוסמה נחשבת לאחת מגדולי אמני הפופ ארט היפנים. יצירות האמנות שלה השפיעו על עבודות של אמנים אחרים, בהם גם האמן האמריקאי, אנדי וורהול. ההשפעה הכבירה של קוסמה באה לידי ביטוי בשימוש האובססיבי שלה בנקודות ובתבניות חוזרות אחרות, בפסלים ובציורים שלה.

היצירה, Narcissus Garden, נוצרה לפני כחמישה עשורים והותקנה מחדש במספר אתרים ברחבי העולם. ה"גן" נטוע ב-750 גלובוסים מבריקים העשויים פלדת אל חלד. הדימויים המעוותים משקפים את כוחם של המבקרים בחלל היצירה "להתעמת עם יהירותם".

היצירה, “Infinity Mirrored Room: Aftermath of Obliteration of Eternity”, הותקנה בחלל אחר בגלריה, והיא נחשבת לסימן ההיכר של קוסומה. המבקרים עומדים בין קירות מכוסים במראות וחווים 45 שניות במהלכן החדר מחשיך ונורות LED, שתלויות מהתקרה, מתחילות לזרוח. הן מעניקות לשוהים במקום תחושה של השהיית הזמן והמרחב.



התערוכה זוכה לפופולריות גדולה מאז נפתחה.

מחיר: 15 דולר. מומלץ לרכוש כרטיס באתר האינטרנט לפני ההגעה.
שעות: מדי יום בין השעה 10 בבוקר לשעה 8 בערב.
אתר: https://www.bellagio.com/en/entertainment/gallery-of-fine-art.html

YOU MIGHT ALSO LIKE