המעריצים לא יודעים את נפשם: בראד פיט במסיבת יום ההולדת ה-50 של ג'ניפר אניסטון
זה זמן רב שהמעריצים מנסים להעריך מה הסיכוי לאיחוד בין אניסטון לפיט. כעת מתווסף אירוע נוסף להיסטוריה המשותפת שלהם, עם השתתפותו ביום ההולדת שלה

בסוף השבוע, חגגה ג'ניפר אניסטון חגגה יום הולדת 50. החגיגות כללו גם מסיבה נוצצת בה השתתפו מפורסמים רבים. בין האורחים שהגיעו להשתתף בשמחה, היה גם האקס שלה, בראד פיט. הוא הגיח ממכונית שחורה ונבלע מהר-מהר בתוך הקהל, מנסה שלא להיתפס על ידי המצלמות. למרות זאת, בתמונות מהאירוע אפשר להבחין במה שנראה כמו אחורי הראש שלו.



פיט לא היה הכוכב היחיד באירוע. עשרות מפורסמים הגיעו לקחת חלק בחגיגה, בהם גם קייטי פרי ואורלנדו בלום, אלן דג'נרס, ברברה סטרייסנד, גוו'ינת פלטרו, ריס וו'יתרספון, ג'ניפר מאייר ועוד. למרות כל הזוהר שאפף את האירוע, המעריצים התמקדו בעיקר בפיט כשהתגובות בטוויטר הצטברו במהרה.

למי שהספיקו לשכוח נזכיר, כי פיט ואניסטון היו נשואים משנת 2000 ועד לשנת 2005, כשלאחר מכן פיט התחתן עם אנג'לינה ג'ולי. זה קרה לאחר שמועות לפיהן פיט היה בקשר רומנטי עם ג'ולי עוד כשהיה נשוי לאניסטון. ג'ולי ופיט היו נשואים משנת 2014 עד לשנת 2016.



בינתיים אניסטון הספיקה להתחתן עם ג'סטין ת'רו, בשנת 2015. השניים נפרדו בשנת 2017. המעריצים האופטימיים מנסים להעריך כבר זמן רב אם יש סיכוי לאיחוד בין אניסטון לבין פיט. כעת, אפשר להוסיף גם את השתתפותו במסיבת יום ההולדת להיסטוריה המתמשכת של השניים.




YOU MIGHT ALSO LIKE