למרות מאמצי הרשתות הגדולות, שוק הצעצועים עדיין לא מילא את החלל שהותירה טויס אר אס
הקמעונאיות הגדולות מתרחבות ומייצבות עצמן כמקום חוויתי לכל המשפחה. למרות זאת, בשנה שעברה הורגשה ירידה של שני אחוזים במכירות הצעצועים בארצות הברית

השאלה הגדולה ביריד הצעצועים הגדול אינה אילו צעצועים יהיו החמים ביותר השנה, אלא איפה בכלל ימכרו אותם. מאז פשיטת הרגל של טויס אר אס מנסה תעשיית הצעצועים האמריקנית למלא את החלל הענק שנוצר.

הותירה פער שעדיין לאל נסגר. סניף של רשת טויס אר אס (צילום: Shotterstock)

החדשות הטובות הן שהצרכנים מוצאים את הדרכים שלהם להגיע אל הצעצועים המיוחלים. חנויות צעצועים עצמאיות שנמצאות ברדיוס של עשרה מייל מסניף הרשת שנסגר זכו לשנה הטובה ביותר שלהם מבחינה כספית, אמר ג'ים סילבר, נשיא אתר ביקורות הצעצועים TTPM. "הקונים מגלים מחדש את החנויות המקומיות שיש בהן צוות מקצועי ושירות לקוחות מעולה", הוסיף.

גם הרשתות הגדולות נהנות מהשאריות של טויס אר אס. חברת טארגט הוסיפה משחקים אינטרקטיביים ביותר ממאה מהסניפים שלה שעברו חידוש לאחרונה, והיא אף ערכה אירועים שבהם ילדים יכולים לבוא ולהתנסות בצעצועים החדשים ולפגוש את הגיבורים האהובים עליהם.

לדברי סילבר, אסטרטגיות שיווק כאלה הן חלק מהטרנד העולמי של רשתות הצעצועים, שבמסגרו הרשתות מייצבות עצמן כמקום חוויתי שמשפחות יכולות לבוא וליהנות בהם.

במקביל, גם תזמון הקאמבק של חברת FAO Schwarz בסתיו שעבר, ופתיחת חנות הדגל במתחם רוקפלר בניו יורק סייעה למכירות הצעצועים. לרשת יש תכניות לפתוח סניפים נוספים בנמלי תעופה ובחנויות בתוך חנויות, יחד עם זכייניות אחרות.

מנכ"ל ThreeSixty Brands, הבעלים של רשת הצעצועים הוותיקה, אמר כי החברה "התבלטה בחווית הלקוח בתוך החנות במשך 150 שנים".

עם זאת, למרות התרחבות הרשתות הגדולות ועדכון המחסנים לקראת עונת החגים שזה אך חלפה לה, סוכנות ניטור השווקים NPD דיווחה על האטה של שני אחוזים במכירות הצעצועים בשנה שעברה.

YOU MIGHT ALSO LIKE