"זה פשוט הדבר הכי מוזר": קרדי בי חושפת שהיא סבלה מדיכאון לאחר לידה
למרות ששבה לפעילות מיד לאחר שילדה את קולטור, מסתבר שהאימהות לא באה לה בקלות

ככל הנראה, האימהות לא באה לקרדי בי בקלות. הראפרית סיפרה בראיון שנתנה לאחרונה, כי היא סבלה מדיכאון לאחר שילדה את בתה, קולטור, בחודש יולי האחרון. התינוקת היא הילדה הראשונה שלה מבעלה, אופסט, חבר בהרכב מיגוס.



"חשבתי שאני יכולה להתחמק מזה. כשילדתי, הרופא סיפר לי על דיכאון לאחר לידה, ואני הייתי בטוחה ש'טוב, אני במצב טוב עכשיו, אני לא חושבת שזה יקרה'. אך משום מקום העולם הפך למעמסה על כתפי".

למרות שקרדי חזרה לחשוף את גופה במהלך ההופעות, היא מודה שהיא לא מרגישה בדיוק כפי שהיתה, למרות שהיא "רזה יותר מאי פעם". "מסיבה כלשהי אני עדיין לא מרגישה שהגוף שלי הוא אותו גוף. אני מרגישה שעדיין אין לי את האיזון שהי. כשמדובר בנעלי עקב, אני כבר לא טובה בזה. אני מרגישה כאילו אני נושאת משקל, אך חסרה לי אנרגיה שהיתה לי לפני ההיריון ועדיין לא חזרה אלי".  



"זה פשוט הדבר הכי מוזר", הוסיפה קרדי וסיפרה שהיא לא היניקה את התינוקות שלה, למרות שהיא עושה את זה בקליפ לאחד השירים שלה, "זה היה קשה מדי".

באשר למערכת היחסים עם בעלה, אופסט, סיפרה הראפרית שההחלטה לעזוב היתה שלה וכי היא לא מעוניינת בייעוץ נישואים. מאז שנפרדו, אופסט התאמץ עם מספר מחוות לכבודה ואחת מהן היתה כשהופיע על הבמה במהלך קונצרט שלה, עם כמות מאסיבית של פרחים. מאז השניים נצפו כשהם מבלים יחד בהזדמנויות שונות.

YOU MIGHT ALSO LIKE