"הוצא נגדך צו מעצר": תרמית טלפונית מאיימת על תושבי נבדה
ברחבי המדינה התקבלו דיווחים על שיחות טלפון אנונימיות בהן המתקשר טוען שהוא שייך ל"משטרת המדינה" וכנגד הקורבן הוצא צו מעצר. המשטרה מבקשת לפנות אליה אם שיחה כזו מתקבלת: "מתן צו או ביטולו זה עניין של בתי המשפט ולא של אף גוף אכיפת חוק"

משטרת הכבישים המהירים של נבדה (NHP) פרסמה הודעת אזהרה לפיה ישנה תרמית טלפונית בה מבצעיה טוענים שהם שוטרים וכנגד הקורבן הוצא צו מעצר, כך על פי הודעה שפרסמה ה-NHP מוקדם יותר היום.

משטרת הכבישים המהירים של נבדה (צילום: NHP)

דיווחים אודות התרמית הגיעו מכל קצוות מדינת נבדה, אך נראה שהמוקדים העיקריים הם לאס וגאס ורינו. על פי ה-NHP, אלמוני "מתקשר אל תושבי המדינה בעזרת מספר חסוי וטוען שהוא שייך ל'משטרת המדינה'". בשלב זה של השיחה, אותו אדם טוען שישנו צו מעצר כנגד הקורבן ועליו להכין מזומנים לקראת שחרור בערבות.

בתקשורת המקומית דווח כי מבצע השיחות מנתק את השיחה אם הוא נשאל שאלות שאינו יודע לענות עליהן, סימן ברור שמדובר בתרמית. מעבר לכך, ה-NHP ביקשה להדגיש כי לא מגישים צווי מעצר באמצעות הטלפון, ולמעשה המשטרה לא מעורבת בתהליך הזיכוי. "כל הקשור לשחרור בערבות, מתן צו או ביטולו זה עניין של בתי המשפט ולא של אף גוף אכיפת חוק, לרבות משטרת הכבישים המהירים", כלשון ההודעה.

המשטרה ביקשה מתושבים לגלות עירנות לשיחות מסוג זה. "אם אתם מקבלים שיחות כאלה, אנחנו מבקשים לפנות אל המשטרה המקומית באופן מיידי, גם אם מדובר במספר חסוי ואתם סבורים שאין בידיכם מידע שיכול להועיל לחקירה", כתבה ה-NHP בהודעתה לתקשורת.

YOU MIGHT ALSO LIKE