למרות הביקורת על האירוע בסעודיה: WWE הציגה רווחי שיא
חברת הבידור קיימה אירוע דגל בסעודיה לאחר חיסולו של העיתונאי ג'מאל חשוקג'י, וספגה ביקורת קשה. למרות זאת, ואולי דווקא בגלל זה, רווחי החברה בשמיים

התרחבות מעבר לים - כולל האירוע השנוי במחלוקת שהתקיים בסעודיה, ה-“Crown Jewel” - הביאו את אימפריית ההיאבקות של וינס מקמהון לרווחי שיא ברבעון האחרון של שנת 2018. זאת, למרות שתכניות הדגל של ה-WWE מראות סימנים של חולשה בקרב הצופים.

מופע WWE. למרות הביקורת, הרווחים עלו (צילום: Shutterstok)

מניות World Wrestling Entertainment זינקו ב-4.7 אחוזים אתמול (חמישי), לאחר שהחברה פרסמה דיווח גבוה מהצפוי בכל הנוגע לדרישת הצופים לאירועים בינלאומיים בתשלום, כולל ה-“Super Show-Down” באוסטרליה וה-”Crown Jewel” בסעודיה.

האירוע בממלכה הערבית גרר ביקורת רבה בעקבות קיומו לאחר חיסול העיתונאי הסעודי ג'מאל חשוקג'י בטורקיה. שני אהובי הצופים, ג'ון סינה ודניאל בריאן, החרימו את האירוע במחאה, בזמן שאחרים דרשו מ-WWE לבטל אותו.

למרות זאת, האירוע סייע להגדלת ההכנסות של זרוע המדיה של חברת הבידור ביותר מ-40 אחוזים, לסך של 205.3 מיליון דולר. הכנסות הרבעון האחרון באופן כללי עלו ב-29 אחוזים לרמה של 272.5 מיליון דולר, והרווחים למניה זינקו ב-700 אחוזים.

במקביל, החברה הודיעה על ירידה במספר הצופים של תוכניות הדגל “Monday Night Raw” ו-“SmackDown” בכ-15 אחוזים במהלך הרבעון.

YOU MIGHT ALSO LIKE