פה קבור הכלב: ובין מייגן מרקל לבין קייט מידלטון לא עבר חתול שחור
בזמן שראינו בעיני רוחנו את שתי הדוכסיות נלחמות ביניהן עם מילים עוקצניות ואולי אפילו עם כמה משיכות בשיער, יתכן והן בכלל חברות טובות (טוב, בואו לא נגזים)

סביר להניח שעד כה כבר שמעתם לא מעט על הסכסוך בין קייט מידלטון, מייגן מרקל, הנסיך וויליאם והנסיך הארי. לדברי כמה מומחים לענייני בני משפחת המלוכה, כל העניין החל בעצה שלא התקבלה טוב בין האחים הנסיכים.



"וויליאם היה מודאג מאוד מכך שהיחסים התקדמו מהר כל כך. הוא כנראה היה האדם היחיד שהיה מספיק קרוב להארי על מנת לומר לו שהיחסים מתקדמים מהר מדי ולשאול אותו אם הוא בטוח", כך הסבירה אחת המומחיות לענייני מלוכה והוסיפה, "אני חושבת שמה שהיה אמור להיות עצה בין אחים הטריד את הארי, שמגונן מאוד על מייגן. הוא ראה את ההערה כביקורת וחשב שאחיו לא באמת עומד מאחורי הנישואים שלו, מאחורי האיחוד הזה. אני חושבת שמאז העניינים הפכו לבעייתיים".

מומחית אחרת מסבירה, כי הכל קשור בעיקר בכך שהארי אובססיבי בכל הקשור במייגן, "כל מה שאני שומעת זה, שהארי מסונוור לחלוטין ממייגן, מרותק אליה ומשתנה במידה ניכרת. אנשים משתנים לאחר שהם מתחתנים".



ככל הנראה, הארי נהג לבלות עם וויל וקייט בארמון קנזינגטון כל הזמן. הוא היה אוכל איתם ארוחות ערב והיה חלק ממשפחתם. כאשר הוא פגש במייגן הוא הפך להיות עסוק מדי, וכעת הוא חי את חייו. כך לדברי המומחים.

אחרי כל הפרשנויות האלה, כל סצנות הסכסוך בין מייגן לבין קייט נמחקו ממוחנו, כי יתכן והן בכלל חברות טובות. טוב, אולי הגזמנו...

YOU MIGHT ALSO LIKE