האדם השני בעולם שמקבל את הפרס הזה הוא: מדונה
זו הפעם השניה בה הפרס הוענק למישהו והפעם הראשונה בה הפרס הוענק לאישה. נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, זכה לכבוד בטקס ה-24, שנערך בשנת 2013

ב-4 במאי, צפויה הזמרת עטורת הפרסים, מדונה, לזכות בכבוד גדול בטקס פרסי הבידור של קהילת הלהט"ב, GLAAD Media של שנת 2019. הזמרת תקבל פרס על מפעל חיים הודות לתמיכתה בקהילה וקידומה.



מדונה תעלה על הבמה על מנת לקבל את פרס Advocate for Change, בטקס ה-30 של פרסי הקהילה שיערך בניו יורק. בטקס צפויים לקחת חלק כוכבים רבים על מנת לתמוך במטרה החשובה.

הנשיאה ומנכ"לית GLAAD, שרה קייט אליס, אמרה, "מדונה תמיד היתה ותמיד תהיה בת הברית הגדולה ביותר של קהילת הלהט"ב ורק משום כך ראוי לכבד ולחגוג את הסניגורית הגדולה ביותר שלנו באירוע הגדול ביותר של GLAAD אי פעם. ממשבר ה-HIV ועד לבעיות בינלאומית עמן מתמודדים בקהילה, היא דוחפת ללא חשש לעולם שבו אנשים בקהילת הלהט"ב מתקבלים בחברה. המוסיקה והאמנות שלה שמשו כאמצעי להצלת חיים עבור אנשים בקהילה לאורך השנים. המילים והפעולות המאשרות שלה שינו אינספור לבבות ודעות".



יש אינספור סיבות לכך שהכוכבת ראויה לפרס הזה, אך הארגון ציין בעיקר את קונצרטי הצדקה שלה למען חולי איידס, את מרתון הריקודים למטרות צדקה שהיא יצרה ואת ה"דרישה שלה לפעולה בזמנים בהם איידס היה לרוב נושא בו לא עסקו בתקשורת". הכוכבת המשיכה להציע את תמיכתה בקהילת הלהט"ב והיא משמשת סניגורית מובהקת עבור הקהילה ברומניה, מלאווי, רוסיה ומקומות נוספים בעולם.

זו הפעם השניה בה הפרס הוענק למישהו והפעם הראשונה בה הפרס הוענק לאישה. נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, זכה לכבוד בטקס ה-24, שנערך בשנת 2013.

YOU MIGHT ALSO LIKE