נראה אתכם מתעלמים מזה: חברים של מייגן מרקל התראיינו בעילום שם וסיפרו על חייה
החברים של הדוכסית התראיינו באופן מפתיע בכלי תקשורת שונים והתייחסו לבעיות המרכזיות בחייה

חמישה חברים של מייגן מרקל העניקו ראיונות אנונימיים מפתיעים בכלי תקשורת שונים, וספרו שהם מאוד דואגים לדוכסית בעקבות הביקורת התקשורתית לה זכתה בתקופה האחרונה. "מג ישבה בשקט-בשקט ונשאה את השקרים וההטעיות", סיפר אחד החברים והוסיף, "אנו מודאגים ממה שזה עושה לה ולתינוק. זה לא בסדר לתת למישהו לעמוד ברמה כזו של טראומה נפשית, שלא לדבר על אישה בהיריון".



החברים סיפרו על מערכת היחסים של מרקל עם אביה, תומס מרקל, ואמרו שהיא שלחה לו מכתב לאחר החתונה וכתבה, "אני שבורת לב כל כך, אני אוהבת אותך, יש לי אבא אחד, בבקשה, תפסיק להטריד אותי בתקשורת, על מנת שנוכל לתקן את מערכת היחסים שלנו". הם טוענים כי תומס הגיב בבקשה להצטלם איתה.

"הוא אף פעם לא התקשר, הוא אף פעם לא שלח הודעת טקסט. זה סופר-כואב", כך סיפר אחד החברים. חברה אחרת ספרה על הסכסוך בין מרקל לבין קייט מידלטון, ואמרה שהשמועות לחלוטין שקריות ו"מעצבנות את מייגן".

חבר קרוב ויקר שלה, סיפר על החיים של מרקל בבית עם הנסיך הארי, "כולנו היינו בקוטג' שלהם. הוא קטן והיא עצבה אותו בסגנון חמים ונעים, אך התפישה באשר לאורח החיים שלהם שונה לחלוטין ממה שקורה במציאות. מג מבשלת לעצמה ולהארי מדי יום".



חברה נוספת ספרה, "בילינו כמה ימים יחד לאחרונה, בעלה היה מחוץ לעיר בעבודה, בחדר שהיא הכינה עבורי היה נר דולק ליד המיטה, נעלי בית וחלוק. שתינו היינו היחידות בבית. זה היה הזמן שלנו. היא הכינה את ארוחות נהדרות ותה מדי יום. בחוץ ירד גשם והיה בוצי, כך שהכלבים התלכלכו והיא נגבה אותם במגבות. היא מאוד אוהבת את חיות המחמד שלה, היא מאוד אוהבת את החברים שלה, היא מאוד אוהבת להאכיל ולטפל. שום דבר במה שהיא אוהבת לא השתנה". 

YOU MIGHT ALSO LIKE