דיווח: אריאנה גרנדה לא תופיע בטקס פרסי הגראמי שיתקיים בסוף השבוע
ככל הנראה, גרנדה לא תקח שום חלק באירוע, למרות מועמדותה לפרס זמרת הפופ הטובה ביותר, על השיר שלה, “God Is a Woman”, ומועמדותה לפרס אלבום הפופ הטוב ביותר על האלבום שלה “Sweetener”

בשל מחלוקת עם מפיקי הגראמי על השירים עמם תופיע, אריאנה גרנדה, לא תהיה שם ב-10 בפברואר, על מנת להשתתף במופע. גרנדה, ששמה הופיע בכל הפרסומים לקידום המופע בכל רחבי לוס אנג'לס, אפילו לא תשתתף כצופה. כך לדבריהם של המקורבים לעניין.



מקור פנימי סיפר, כי גרנדה נעלבה לאחר שהמפיקים סרבו לאפשר לה להופיע עם הלהיט האחרון שלה, “7 Rings”, מתוך האלבום שלה "Thank U, Next", שצפוי להשתחרר יומיים לפני הגראמי.

פשרה הושגה, כשהוסכם שהשיר “7 Rings” ישולב באופן חלקי במהלך ההופעה. אך גרנדה בחרה לוותר לאחר שהמפיקים התעקשו שהשיר השני יהיה נתון לבחירתם. המקור הוסיף, כי תנאים אלה לא הוטלו על משתתפים אחרים במופע.

המצב דומה יותר לזה אליו הגיעו מפיקי הגראמי עם הזמרת לורד, בשנה שעברה. לטענת הזמרת, הם סרבו לתת לה לבצע שיר מהאלבום שלה, “Melodrama”. במקום זאת, הם הציעו לה מקום במופע מחווה לזמר המנוח, טום פטי. היא סירבה, כאמור.



גרנדה מועמדת לפרס זמרת הפופ הטובה ביותר, על השיר שלה, “God Is a Woman”, וגם לפרס אלבום הפופ הטוב ביותר על האלבום שלה “Sweetener”. הלהיטים האחרונים שלה, “Sweetener”, “Thank U, Next” ו-“7 Rings”, שברו את השיאים בספוטיפיי, כשהשיר “7 Rings”, שבר את שיא שירות הסטרימינג בתוך 24 שעות, עם קרוב ל-15 מיליון דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE