היא שוב מאושרת: "אנג'לינה ג'ולי אהבה את בראד פיט יותר משאהבה כל אחד אחר"
איך הילדים המשותפים של ג'ולי ופיט מתמודדים עם הגירושים של הוריהם ומה יש לאבא שלה, השחקן ג'ון ווייט, לומר על פיט?

לפעמים, כל מה שדרוש זה זמן. אנג'לינה ג'ולי (43) לקחה את הזמן על מנת להמשיך הלאה, לאחר הגירושים שלה מבראד פיט (55). בני הזוג היו נשואים במשך 11 שנה וההתמודדות עם פרידה וגירושים לאחר קשר ארוך כזה יכולה להיות לא פשוטה, במיוחד אם מוסיפים לסיפור ילדים משותפים.



למרות שחלפו יותר משנתיים מאז שג'ולי ופיט התגרשו, מקור חשף כעת, כי לג'ולי נדרש זמן על מנת להרגיש מאושרת שוב, לאחר הפרידה.

"הגירושים היו קשים מאוד לאנג'י, משום שהיא אהבה את בראד כאילו שהיא לא אהבה אחר קודם לכן. אז נחמד לראות אותה רגועה ונינוחה בימים אלה. היא היתה מתוחה מאוד ולא היתה עצמה כשהיא ובראד נפרדו. בדרך כלל, אנג'י אוהבת לחיות את חייה בפרטיות, עם זאת, היא גם אוהבת לחיות חיים נורמליים, לכן אין לה בעיה לקחת את הילדים לפעילויות כמו כל ילד רגיל. גם אם הצלמים שם, היא תמשיך לעשות את זה. זה באמת חשוב לאנג'י, לתת לילדים להיות נורמליים".

כשהמקור נשאל איך הילדים של ג'ולי ופיט מתמודדים עם הגירושים, הוא השיב שהם מתמודדים בסדר גמור.

"הילדים מתמודדים עם כל דבר בצורה הטובה ביותר ככל שניתן. הם נראים מאושרים והם באמת ילדים נורמליים להורים מפורסמים מאוד. הם מאוד מנומסים, חכמים וידידותיים. התאומים מאוד אוהבים ספורט וזריזים למדי".



בנוסף לשהות עם ילדיה, ג'ולי מצאה תמיכה גם אצל בני משפחה אחרים, "אנג'י מצאה פנאי ושקט על מנת לבלות זמן עם אבא שלה, ג'ון ווייט (80), והם עדיין בדרך לשפר את היחסים ביניהם. הוא ממלא חלק נכבד בחיי הילדים כעת, וגם לו יש דברים טובים לומר על בראד".

כעת, לאחר הקשיים בתמרון ההליכים שסביב לגירושים, נראה שבסופו של דבר המהלך היה טוב לכל בני המשפחה. אנחנו מאחלים כל טוב לג'ולי, פיט וכל המשפחה.

YOU MIGHT ALSO LIKE