סיכום היום בבורסה: מניות הטכנולוגיה הובילו למגמה חיובית
אפל, אמזון וגוגל הובילו לעליות בבורסה, אך בהמשך מגמה זו דעכה במעט. המדדים החשובים הוסיפו לערכם, הדולר נחלש מול השקל; כלכלן בכיר מגיב למגמה: "מאוד משמעותי על רקע חודש דצמבר שבו המניות ספגו מהלומה"

השבוע החדש בבורסה בוול סטריט ננעל היום במגמה חיובית והמדדים הוסיפו לערכם על רקע עליות מרשימות במניות הטכנולוגיות.

הבורסה בניו יורק (צילום: Shutterstock)

מדד הדאו ג'ונס זינק ב-175.48 נקודות והגיע ל-25,239.37 בזכות עליות במניות של אפל (2.84%) ואמזון (0.44%). הדיווח הרבעוני של גוגל לא השפיע על המדד מכיוון שנחשף רק בתום המסחר, אך יתכן כי מדד זה יחווה ירידה משמעותית מחר בעקבות הדיווח. מדד ה-S&P500 עלה ב-0.7% והגיע ל-2,724.87 נקודות ומדד הנאסד"ק עלה ב-1.15% ל-7,347.54 נקודות.

עוד בטרם חשפה את נתוני הרבעון, גם מניית אלפבית (גוגל) עלתה, אך מאז הספיקה לרדת באמצעות המסחר המאוחר. חברות ענק נוספות כגון דיסני, ג'נרל מוטורס ו-Kellogg צפויות לפרסם את נתוני הרבעון האחרון בימים הקרובים. למעשה, 47% מהחברות ב-S&P500 כבר פרסמו את הדוח הרבעוני. מתוך החברות הללו, 68.5% התעלו על התחזיות ורשמו עליות במניות.

"זוהי דרך מצוינת לפתוח את חודש פברואר, בייחוד בהתחשב בעובדה שמדובר בשבוע השישי ברציפות שבו הדאו והנאסד"ק רושמים עליות. זה מאוד משמעותי על רקע חודש דצמבר שבו מניות רבות איבדו מערכן", אמר לפני זמחן קצר מייקל ארונה, בכיר בחברת State Street Global Advisors.

הדולר ממשיך במגמת ההיחלשות שלו אל מול השקל הישראלי והגיע לשער חליפין של 3.61 ש"ח על כל דולר. מדובר בשער הנמוך ביותר מאז אוקטובר אשתקד.

YOU MIGHT ALSO LIKE