פגעה וברחה? תביעה בגובה של יותר משלושה מיליון דולר הוגשה נגד גוו'ינת פלטרו
בתביעה שהוגשה נגד פלטרו נטען, כי השחקנית עטורת הפרסים איבדה שליטה במהלך חופשת סקי, גרמה לתאונה ועזבה את המקום

תביעה בגין תאונת פגע וברח הוגשה נגד השחקנית גוו'ינת פלטרו, לאחר שפגעה, לכאורה, באדם במהלך חופשת סקי בחודש פברואר 2016. האירוע התרחש, לכאורה באתר הסקי שלמורדות Deer Valley, בפארק סיטי, שביוטה. מהמסמכים שהוגשו לבית המשפט עולה, כי "פלטרו איבדה שלטה כשעשתה סקי ופגעה בגבו של גולש אחר, טדי סנדרסון, שהיה במורד הגבעה".



עוד עולה, כי סנדרסון שדורש פיצוי בגובה של 3,100,000 דולר, נפגע מהשחקנית עטורת הפרסים כשהיא הפילה אותו "ארצה בחזקה וגרמה לפגיעה במוח, לארבע צלעות שבועות ולפציעות אחרות". כך עולה מהתלונה.

על פי קוד האחריות לגולש, הגולשים נדרשים "לעצור באופן מיידי בזירת התנגדות כזו ולתת לכל אדם שנפגע בהתנגשות כזו סיוע סביר". עוד על פי הקוד כל גולש המעורב בהתנגשות "ימסור את שמו וכתובתו לעובד של מפעיל אזור הסקי".

עם זאת, סנדרסון ועדים נוספים טוענים, כי "פלטרו קמה, הסתובבה וגלשה לה משם, כשהיא משאירה את סנדרסון המום, שוכב על השלג ופצוע קשה". סנדרסון טוען עוד, כי מורה הסקי של פלטרו האשים את סנדרסון בתאונה, למרות שזה לא נכון. בנוסף, לדברי סנדרסון, המורה "מילא וחתם על דו"ח אירוע ושיקר, כשטען כי גוו'ינת פלטרו לא גרמה לתאונה למרות שהמורה לא ראה את ההתנגשות".



סנדרסון נזכר בתקרית במסיבת עיתונאים וסיפר "זה קשה לחיות את זה מחדש. סקי עם חמישה חברים, זה היה יום יפה. חלפנו על פני השלטים בגלישה איטית מטה, שמעתי את הצרחה ההיסטרית ומיד נפגעתי מאחור. זה כל מה שאני זוכר". סנדרסון ועורכי דינו טוענים כי ערך הנזק שנגרם לו עולה על 3,100,000 מיליון דולר והם מבקשים פיצוי.

בהצהרה מטעם פלטרו נמסר, "התביעה הזו לא ראויה ואנו מצפים שיעשה צדק".

YOU MIGHT ALSO LIKE