סיכום היום בוול סטריט: עליות על רקע דיווחי רבעון מוצלחים
דקות אחדות לאחר תום המסחר בבורסה בניו יורק, אפל פרסמה את נתוני הרבעון האחרון של השנה הקודמת ובהם ירידה ניכרת במכירות האייפון. עם זאת, המנייה טיפסה במסחר המאוחר לאחר שאפל עקפה את תחזית ההכנסות. ביומיים הקרובים חברות נוספות צפויות לפרסם את הדוחות שלהן

המסחר בבורסה ננעל לפני זמן קצר במגמה מעורבת כאשר המשקיעים ממתינים בקוצר רוח לפתיחת המסחר מחר, אז מניית אפל צפויה להמשיך לעלות בעקבות פרסום דוח הרבעון שלה לפני שעה קלה (ואחרי תום הסחר).

הבורסה בניו יורק (צילום: Shutterstock)

מוקדם יותר היום זינק מדד הדאו ג'ונס ביותר מחמישים נקודות וננעל על 24,579.96 על רקע ביצועים מוצלחים של ענקית התרופות פייזר. שני המדדים החשובים הנוספים, ה-S&P500 והנאסד"ק, חוו ירידות קלות של 0.15% ו-0.8% בהתאמה.

כאמור, אפל פרסמה את נתוני הרבעון האחרון של שנת 2018 ובו רשמה ירידה של 15% במכירות האייפונים. עם זאת, החברה עקפה במעט את תחזית ההכנסות ועל כן המנייה עולה במסחר המאוחר. המנייה ירדה באחוז בודד בשעות הסחר הרגילות. חברות נוספות צפויות לפרסם בימים הקרובים את נתוני הרבעון האחרון של 2018. עד היום, כ-70% מהחברות שנמצאות ב-S&P500 פרסמו את נתוניהן.

 בבוקר נרשמה אופטימיות זהירה בנוגע לסיום מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין, אך אופטימיות זו התנדפה והוחלפה בחששות לאחר שמשרד המשפטים האמריקאי הגיש כתב אישום נגד בכירה בחברה וואווי.

YOU MIGHT ALSO LIKE