מבוכה למשטרה: מפקד תחנה נהג שיכור וגרם לתאונת דרכים
מפקד משטרת דטרויט החליט להוציא את ג'וני תומאס לחופשה מאולצת לאחר שהתנגש בטנדר שעמד ברמזור אדום. בבדיקה שנעשתה בזירה התגלתה רמת אלכוהול בדם כפולה ממה שחוקי המדינה מתירים. עד ראייה לתאונה: "מביך למשטרה"

משטרת דטרויט נאלצה לעצור את אחד מבכיריה במהלך סוף השבוע לאחר שהוא התנגש במכונית שעמדה ברמזור אדום. בבדיקה שנעשתה התגלתה רמת דם של 0.182, כפול ממה שהחוק במישיגן מתיר.

תומאס, הוצא לחל"ת בעקבות האירוע (צילום: Shutterstock / פוקס 2)

מדובר בג'וני תומאס, מפקד תחנה בעל 20 שנות ותק במשטרת דטרויט. על פי הדיווחים, תומאס נהג במכונית שניתנה לו ע"י המשטרה כאשר התנגש בטנדר שעמד ברמזור. נהג הטנדר נלקח לבית החולים לאחר שהתלונן על בעיות גב, אך מאז כבר שוחרר לביתו.

בעקבות האירוע הוחלט לקיים מסיבת עיתונאים בנוכחות ג'יימס קרייג, מפקד משטרת דטרויט, שאמר כי "מדובר באירוע מאוד מאכזב". עוד אמר קרייג כי תומאס הוצא לחופשה ללא תשלום עד לתום החקירה נגדו כאשר ככל הנראה הוא ייאלץ לצאת לפנסיה מוקדמת כדי להימנע מהורדת דרגה. קרייג בחר לשבח את השוטרים שעצרו את תומאס: "בהחלט מדובר במצב לא נעים עבורם, מגיע להם כל הכבוד", הוא אמר.

"זה סיפור מאוד מביך למשטרת דטרויט", אמר עד ראייה שחזה בהתנגשות האלימה בין שתי המכוניות, "בתור בכיר במשטרה, ישנם סטנדרטים גבוהים יותר". בדטרויט דווח כי בעבר נחשב תומאס ל"שוטר בעל פוטנציאל גדול מאוד" ויש הטוענים שהיה אמור להיות מועמד לרשת את קרייג בתום כהונתו.

YOU MIGHT ALSO LIKE