לא עוצר בקים קרדשיאן: היא ואחותה, קיילי ג'נר, הופכות למטרה בשיר ראפ גס במיוחד
הטוויטר כמרקחה לאחר שקטע משיר הראפ החדש של The Game דלף לרשת. רבים הגיבו בכעס וטענו שהראפר עבר את הגבול עם המילים המרושעות והבוטות שלו על קרדשיאן וג'נר

הראפר הידוע The Game, הידוע בעיקר בזכות שירים להם הקשבתם כשהייתם בשנות בית ספר התיכון, החליט לשלב את קים קרדשיאן ואת אחותה, קיילי ג'נר, בשיר חדש שלו, וברשתות החברתיות ממש לא אוהבים את זה. לאחרונה דלף לרשת קטע מהשיר החדש, בו מספר The Game על מערכת היחסים שהיתה לו בעבר עם קרדשיאן.



מילות השיר מרושעות וגסות, לכן לא כדאי לשכתב אותן. מהתגובות בטוויטר נראה שרבים חשבו שהמלים בהן בחר The Game עוברות את הגבול. לא רק המעריצים של קרדשיאן חושבים כך, אלא גם מי שלא אוהבים אותה הגיבו בכעס. הקשיבו לקטע הראפ על קרדשיאן שעורר מהומה:


רבים טענו שמדובר בגסות רוח מעצם הזלזול של הראפר באישה של מישהו אחר ובאמא לילדים קטנים. אחרים טענו שגם אם קרדשיאן היתה רווקה וללא ילדים, השיר עדיין עובר את הגבול. לכל הנשים מגיע כבוד לא רק לאלה שנשואות לקניה ווסט.



אך The Game לא הסתפק בראפ הסופר פוגעני על קרדשיאן ובחר לצאת גם אחר אחותה, קיילי ג'נר. בקטע אחר מהשיר שדלף לרשת אפשר לשמוע את הראפר שר את המלים: "אחותה עשתה מיליארד על איפור, הייתי מכין לה דגני בוקר כשהיא היתה מתעוררת".

הקשיבו לראפ של The Game על ג'נר:



ברור שלראפר אין כל התחשבות בקרדשיאן והוא מנסה כנראה להיות קשור למשפחה שלה. אנחנו ננסה לשמור על אופטימיות ונמתין להתנצלות של The Game.

YOU MIGHT ALSO LIKE