מחזירים את ג'פרי הג'ירף לחיים: בכירים לשעבר בטויס אר אס מנסים להקים מחדש את הרשת
בכירים לשעבר בחברת הצעצועים הכושלת פונים לספקים רבים כדי להתחיל לעשות עסקים יחד. לא בטוח שהם יצליחו, כי יצרני הצעצועים ספגו מהם מכה קשה

בכירים לשעבר ברשת הצעצועים שפשטה רגל בשנה שעברה, טויס אר אס, החלו לפנות השבוע ליצרני צעצועים כדי לדון באפשרות להחזיר לתחיה את המותג.

תקום לתחייה? רשת טויס אר אס (צילום: Shutterstock)

על פי תכתובות דואר אלקטרוני שהגיעו לידי הניו יורק פוסט, חברה חדשה בשם Tru Kids נפתחה השבוע, והיא כבר מחזיקה בזכויות הבעלות בסימנים המסחריים של טויס אר אס ושל ברביס אר אס. החברה הזו גם מחזיקה בזכויות על ג'פרי הג'ירף.

מנהלים בחברה החדשה, שהעומד בראשה הוא ריצ'רד ברי, בכיר בטויס אר אס, רוצים לערוך פגישה ביריד הצעצועים בניו יורק - התערוכה הגדולה ביותר בארצות הברית לצעצועים, שנפתחת בעוד כשלושה שבועות.

עם זאת, ייתכן כי הפגישות יהיו בטון צורם, משום שספקים רבים שעבדו עם טויס אר אס מאשימים את חברי ההנהלה, שרבים מהם נמצאים כיום ב-Tru Kids, בפשיטת הרגל. כמה מהם שוקלים אם בכלל לעשות עסקים עם אותם גורמים.

"כמעט כל מי שיהיה בתערוכה ספג מכה מטויס אר אס", אמר אחד ממנהלי חברות הצעצועים.

מנהלי Tru Kids חזרו בימים האחרונים מהונג קונג, מקום אליו עולים לרגל רוכשי הצעצועים הגדולים בתעשייה כדי לעניין קימעונאים בצעצועים חדשים.

למרות שהרשת סגרה את כל הסניפים בארצות הברית בשל פשיטת הרגל, הצוות של בכירי החברה פועל בתקופה האחרונה בצורה שקטה כדי לפעול יחד עם הסניפים שפועלים מחוץ לארץ.

YOU MIGHT ALSO LIKE