מבשלות הבוטיק לא יכולות לשווק מוצרים חדשים בגלל השבתת הממשל
היצרנים זקוקים לאישורים כדי למכור משקאות חדשים, אך הגוף שמאשר אינו פעיל בשל ההשבתה הארוכה ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית. המבשלות הגדולות לא צפויות להיפגע כמו הקטנות

"כל עוד הממשלה לא מאשרת את התוויות שלנו, לא נוכל לייצר בירה חדשה", אמר קווין וולטר, יצרן בירת בוטיק מפילדלפיה, שפתח את המבשלה הקטנה לפני כשנה. "מכירה של בירה חדשה היא חלק חשוב מהנישה של מבשלת בוטיק. זה מה שהלקוחות שלנו רוצים".

השבתת הממשל גרמה להפסקת הפעילות של האלף למיסוי ומסחר של אלכוהול וטבק במשרד האוצר, ולמעשה יצרני האלכוהול לא יכולים לאשר ולשווק מוצרים חדשים. כך יצא שבמשך יותר מחודש מאז החלה ההשבתה, קרוב ל-7,000 מבשלות בוטיק ברחבי המדינה נאלצות להמתין עם השקת משקאות חדשים.

"חדש, עכשיו והדבר הבא - אלה הדברים שמשאירים אותנו בשוק", הוסיף וולטר.

בוב פיז, נשיא איגוד מבשלי הבירה בקולורדו, אמר כי התעשייה לא יכולה להכיל את הפגיעה הזאת. "מרווח הטעות קטן מאוד עבור היזמים האלה, כך שבמהלך ההשבתה הם עומדים בפני קשיים כלכליים משמעותיים".

בעלי המבשלות חוששים לאבד כספים במידה ומוצרים חדשים, ובהם משקאות עונתיים רבים, יעוכבו עוד הרבה בשל הסכסוך בין הנשיא דונלד טראמפ לבין הרפובליקנים בנושא מימון החומה בגבול מקסיקו.
ההשבתה, שהחלה ב-22 בדצמבר, פוגעת מאוד במבשלות הבוטיק שמעדכנות את סל המוצרים שלהם באופן תדיר.

המבשלות הגדולות לא צפויות להיפגע כמו הקטנות, משום שלמשקאות שלהן כבר יש את האישורים הדרושים מהממשל הפדרלי.

YOU MIGHT ALSO LIKE