"מרגישה נורא": ריהאנה מודאגת ממצבו של כריס בראון לאחר שנחקר בחשד לאונס
בתום החקירה שוחרר בראון ללא אישום והוא חופשי לעזוב את העיר. לדברי עורך דינו בראון מתכוון לתבוע בגין לשון הרע את האישה, שטוענת שהיא קרבן לאונס לכאורה

למרות שהם נפרדו לפני עשור, ריהאנה עדיין מודאגת ממצבו של כריס בראון והטענות שמאשימות אותו באונס והיתה רוצה לראות אותו מקבל החלטות טובות יותר.



לדברי עורך הדין של בראון, רפאל צ'יקה, בראון מתכוון לתבוע בגין לשון הרע את האישה, שטוענת שהיא קרבן לאונס, לכאורה. "כריס בראון חופשי. לא הוגשו נגדו תביעות. הוא קורא תיגר על ההאשמות נגדו. תלונה על לשון הרע תוגש מחר לתובע הכללי של פריז", כך צ'יקה.

מדיווחים אחרונים עולה, כי בראון נחקר במשטרת פריס, אך הוא שוחרר ללא אישום וחופשי לעזוב את העיר. בהמשך לכך, העלה בראון פוסט באינסטגרם בו הוא מכחיש את הטענות נגדו בכל תוקף וכתב "הכלבה הזו משקרת". הוא כינה את ההאשמות "כוזבות" והוסיף "זה לא מכבד את הבת שלי ואת המשפחה שלי, את האופי והמוסר שלי". עד כה מספר מפורסמים הביעו תמיכה בבראון.



בראון מצא את עצמו בלב שערורייה, לאחר שאישה בת 24 בפריז טוענת שהוא אנס אותה באלימות. זאת, בעוד שבראון מכחיש בתוקף את טענותיה ואומר שהיא משקרת. למרות שהוא וריהאנה, החברה שלו לשעבר, כבר לא שומרים על קשר, היא עדיין דואגת לו. "ריהאנה מרגישה נורא לגבי ההאשמות האחרונות נגד כריס בראון. היא מרגישה שקשה שלא לשפוט אותו, אך היא צריכה לחכות ומקווה שהאמת תצא לאור". כך אמר מקורב לזמרת.

"ריהאנה מקווה שזה שיעור עבור כריס על מנת שיהיה זהיר יותר במעשיו, במקומו ובאשר לסובבים אותו. ריהאנה יודעת כמה כריס השתנה והפך לאב טוב, ולא היתה רוצה לראות שהקשר שלו עם בתו, רויאלטי, נמצא בסכנה בגלל החלטות גרועות". כך לדברי המקור.   

YOU MIGHT ALSO LIKE