שוחה נגד הזרם: חברת הסטרימינג שדווקא מוזילה מחירים
שירות הסטרימינג Hulu יציע מסלול קל ב-5.99 דולר, ולמעשה כך ינסה ליצור בינו לבין נטפליקס בידול. במקביל, החברה תייקר את שירות הטלוויזיה כדי להמשיך ולהתחרות ביוטיוב טיוי. השינויים ייכנסו לתוקף בעוד כחודש

שירות הסטרימינג Hulu הודיע מוקדם יותר היום על הוזלה של כ-25% על המסלול הפופולארי ביותר שלו, וזאת כחלק מהמאמץ לשמור על התחרותיות מול שאר חברות הסטרימינג כמו נטפליקס.

שירות הסטרימינג של הולו (צילום: Shutterstock)

מדובר במסלול "הקל" של Hulu במסגרתו עדיין מופיעים פרסומות, והמחיר ירד מ-7.99 דולר בחודש ל-5.99 דולר. המסלול ללא פרסומות עדיין יעלה 11.99 דולר בחודש, ואילו שירות הטלוויזיה יתייקר מ-39.99 דולר ל-44.99 דולר. כל השינויים ייכנסו לתוקף בעוד כחודש, ב-26 בפברואר.

ההודעה הפתיעה לא מעט אנשים, שכן לרוב חברות הסטרימינג מייקרות את שירותיהן כחלק נוסף בהכנות לקראת השנה הקרובה, שצפויה להיות "שנת הסטרימינג". כלל החברות נמצאות במאבק ביניהן על תוכן מקורי, דבר שסומן כסיבה העיקרית להתייקרות השירות.

בפועל, ההחלטה של Hulu צפויה לשרת אותה בשני אופנים. מצד אחד, היא ממתגת את עצמה כחלופה זולה יותר לנטפליקס (פער של 3 דולר במחיר השירות הזול של שתי החברות). מצד שני, Hulu תנסה לשמור על התחרותיות בתחום הטלוויזיה כאשר YouTubeTV ממשיך לנגוס מנתח השוק שלה. התייקרות שירות זה בחמישה דולרים תביא להכנסה נוספת שתוקצה לטובת הפקות מקור, כך על פי החברה.

YOU MIGHT ALSO LIKE