סוף סוף זה קורה: סטארבקס תעשה משלוחים בלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וניו יורק
בתום פיילוט מוצלח במיאמי, הרשת הפופולרית מרחיבה את השירות לערים נוספות ברחבי המדינה. השירות יתחיל היום בסן פרנסיסקו, וימשיך להתרחב בשבועות הקרובים

רשת בתי הקפה סטארבקס מרחיבה את שירות המשלוחים באמצעות Uber Eats לשישה ערים נוספות. השירות החדש יגיע היום (שלישי) לסן פרנסיסקו, וימשיך לסניפי הרשת בניו יורק, בלוס אנג'לס, בוושינגטון די.סי, בבוסטון ובשיקגו בשבועות הקרובים.

הקפה יהיה אצלכם בתוך חצי שעה, או פחות. סניף של סטארבקס (צילום: Shutterstock)

הרחבת השירות מגיעה לאחר פיילוט שהחל בסתיו האחרון במיאמי. הרשת בוחנת לפתוח את שירות המשלוחים גם בלונדון בקרוב.

החברה הודיעה כי במהלך הפיילוט שנערך במיאמי היא גילתה שיש לשירות החדש "דרישה חזקה" ועסקים חוזרים במהלך היום.

"אנחנו יודעים שיש דרישה גוברת למשלוחי סטארבקס ברחבי ארצות הברית, והחל מהיום, אנחנו מרחיבים את החווית השירות הטובה ביותר ללקוחות שלנו - בתוך החנויות ומחוצה להן", אמרה רוז בראוור, נשיאת החברה ומנהלת התפעול שלה בהודעה שפרסמה. "אנחנו מסתמכים על המידע שנצבר בפיילוטים האחרונים, ועל ידי שילוב טכנולוגיות המשלוחים שלנו עם אלה של Uber Eats פיצחנו כיצד להעביר ללקוחות את הקפה שלהם באותן הפעמים שהם לא יכולים להגיע אלינו".

לקוחות שמעוניינים לקבל את כוס הקפה שלהם עד לבית, צריכים להוריד את אפליקציית Uber Eats ולחפש את ההצעות של סטארבקס. החברה הודיע כי 95% מהתפריט שלה זמין למשלוחים. עלות המשלוח - 2.49 דולר, ואובר מבטיחים להעביר אותו אליכם בתוך חצי שעה, או פחות.

YOU MIGHT ALSO LIKE