"הפסקתי למשך 18 שנה": אן הת'אווי חושפת על מה היא ויתרה למען בנה הפעוט
"אני מרגישה קשר פיסי עמוק כל כך עם הבן שלי. אנחנו מחוברים בדרך שאף אחד לא יכול לחקור במעבדה. זה רק חלק מקסם החיים", הת'אווי חושפת מדוע החליטה לוותר על ניסיון לשלב בין אימהות לבין שתיית אלכוהול

השחקנית אן הת'אווי (36) חשפה את ההקרבה המשמעותית שהיא הקריבה על מנת לגדל את בנה בן השנתיים. היא החליטה שהיא מוותרת על שתיית משקאות אלכוהוליים עד שבנה הפעוט יעזוב את הבית.



הת'אווי החליטה להישאר פיכחת במהלך העשור הבא וגם לאחר מכן. שתיית אלכוהול היא כבר לא אותו הדבר כשאת אמא טרייה, כך גילתה השחקנית בשנת 2016, לאחר שנולד לה ולבעלה, אדם שולמן, התינוק שלהם ג'ונתן רוזנבאנקס שולמן.

"הפסקתי לשתות למשך 18 שנה", כך הודיעה הת'אווי בתכנית של אלן דג'נרס. אך היא הודתה, כי לא רק תחושת החובה האימהית הביאה אותה להחלטה. "אני מפסיקה לשתות בזמן שהבן שלי נמצא בבית, רק בגלל שאני לא אוהבת את הדרך שבה אני עושה את זה. הוא מגיע לגיל שבו הוא באמת זקוק לי כל הזמן בבוקר". היא שחזרה מקרה לא נעים במיוחד, של ניסיון לתמרן בין שתיה לבין אימהות: "יום אחד כשלקחתי אותו לגן הילדים, אמנם לא נהגתי, אך הייתי בהאנגאובר וזה הספיק לי. לא אהבתי את זה".



עוד הוסיפה הת'אווי, "אני מרגישה קשר פיסי עמוק כל כך עם הבן שלי. כשהוא חולה אני מתעוררת באמצע הלילה ושואלת, 'מדוע הגרון שלי כואב?', אם יש לי כאב ראש הוא ישפשף את ראשו הקטן. אנחנו מחוברים בדרך שאף אחד לא יכול לחקור במעבדה. זה רק חלק מקסם החיים".

YOU MIGHT ALSO LIKE