זה היה צפוי: הת'ר לוקליר וכריס הייסר כבר לא
כנראה שההתפרצויות האלימות וכניסותיה של לוקליר לאשפוזים ולגמילה לא תרמו לרומנטיקה במערכת היחסים שלה עם הייסר, שהיה גם אהבת הנעורים שלה מימי התיכון

בעיצומו של תהליך גמילה ושיקום, נפרדה השחקנית, הת'ר לוקליר, מהחבר שלה, כריס הייסר. בשנת 2016 חזרה לוקליר להייסר, אהבת הנעורים שלה מבית הספר התיכון. מערכת היחסים בין השניים הפכה לרשמית בחודש ספטמבר 2017. "האדם הכי אהוב עלי בעולם. 40 שנה אחרי". כך שיתפה אז ברשתות החברתיות. היא גם התייחסה להייסר כאל "אהבה ראשונה ואחרונה" בפוסט יום הולדת של אותה שנה.



לאחר מכן העלתה לוקליר תמונות חמודות שלה ושל הייסר לחשבון האינסטוש שלה. היא אפילו שיתפה בכמה תמונות מחתונתה של בתו, שהתקיימה בחודש אוקטובר. עם זאת, היחסים ביניהם היו רחוקים מהשלמות שהשתקפה בתמונות.

בחודש פברואר האחרון, נעצרה לוקליר בגין אלימות ותקיפת שוטר. באותו אירוע טען השריף של מחוז ונטורה, בלוס אנג'לס, כי לוקליר "הכתה את החברה שלה". לוקליר טענה שהיא עצמה הוכתה או נפצעה לפני שהשוטרים הגיעו לביתה. זאת, בעוד שהמשטרה לא מצאה ראיות לכך. לוקליר הועברה לבית חולים להסתכלות. גם הייסר הכחיש את הטענות ולוקליר, שכפרה בכך שתקפה שוטר, שוחררה בערבות של 20,000 דולר.



בחודש מרס, פורסם כי הכוכבת שוב מאושפזת במרכז לבריאות הנפש. כמו כן, חודשים לאחר מכן היא אושפזה שוב לשם הערכה פסיכיאטרית ונעצרה באשמת תקיפה לכאורה של שוטר וצוות אנשי ביטחון. לאחר מכן, בחודש אוגוסט, היא נכנסה לגמילה שוב. עורכת דינה טענה כי היא לא אשמה בתקיפות שיוחסו לה באותו החודש.

לאחר פרסומים על שיפור במצבה, לוקליר שוב שבה לאשפוז בחודש נובמבר האחרון. בזמן ששהתה באשפוזי הגמילה שלה, היא הבטיחה לעצמה שהיא תגיע למצב הזה שוב, "אך בסופו של דבר התדרדרה וזו ההתדרדרות הגרועה ביותר שהיתה לה עד כה". כך פורסם אז במקורות שונים.   

YOU MIGHT ALSO LIKE