צעצוע ילדים הורד מהמדפים לאחר ביקורת קשה מצד ההורים
הצעצוע "Cut the Wire" מדמה פצצה שעל הילדים לנטרל לפני שהטיימר מגיע ל-0. ההורים זעמו, והוא הורד ממדפי הרשתות הגדולות. לא ברור אם הוא ימשיך להימכר מחוץ לצפון אמריקה

צעצוע שדורש מילדים "לנטרל" חיקוי של פצצה מפלסטיק - גרם להורים להתפוצץ מכעס - וכעת שתי רשתות קמעונאיות גדולות מסירות אותו מהמדפים שלהן.

יצרני המשחק רצו שהילדים "ירגישו גיבורים". לחתוך את הכבל

המשחק, שנקרא "לחתוך את הכבל" (Cut the Wire), דורש מהמשחקים לנטרל פצצת דמה לפני שהטיימר מגיע ל-0. במידה והשחקן חותך את החוט הלא נכון עם מגזרי הפלסטיק שמצורפים למשחק, הפצצה מפעילה קולות אזעקה, אורות ורטט שמדמים פיצוץ.

פצצת הצעצוע מעוצבת כמו מקלות דינמיט, והאריזה מקושטת בלהבות כדי להעצים את אפקט הפיצוץ. המשחק ממולץ לילדים מגיל 6 ומעלה.

דוברת של וולמארט אמרה לניו יורק טיימס כי הרשת הפסיקה למכור את המשחק ואין לה שום כוונה להחזיר אותו למדפים. היא הוסיפה כי החברה מעריכה "את הדאגה שקמה בנוגע למוצר". דוברת של טארגט אמרה כי הרשת הסירה את המשחק מהמדפים בסתיו האחרון.

את המשחק ייצרה חברת YULU. לדברי אנשי החברה, הם חשבו שהילדים יוכלו להרגיש כמו גיבורים. החברה ציינה כי ייצור המשחק הופסק כבר בחודש אוקטובר.

נשיא YULU, יואכים ואן-רין פרסם התנצלות. "אנחנו מאוד מצטערים על כל דאגה שהמשחק גרם, ולכן אנחנו לא שולחים מוצרים חדשים לצפון אמריקה". החברה סירבה להגיב אם היא מתכוונת להמשיך לשווק את המשחק מחוץ לצפון אמריקה.

YOU MIGHT ALSO LIKE